ff4266 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Weet iemand hoe het brandstoffilter van de 1.6 CRDI te vervangen is? Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 als ik in het instructie boekje kijk hoofdstuk 7 blz 32 http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Ceed_JD_2012.pdf ik een schroeffilter met een hand pomp er boven op dus oude filter los draaien let op de brandstof die je daarbij morst dat je deze ook weer weg haalt en dan nieuwe filter een onder draaien dan zit er een klein boutje boven op deze draai je los en dan druk je net zo lang je pompje in tot er brandstof onder het boutje uitkomt en dan is de boel ook weer ontlucht e.v.t de stekker verbindingen die je los gehaald heb weer plaatsen en klaar zou het moeten zijn Quote
ff4266 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2017 Bedankt voor je reactie. Ik zie ook staan dat het brandstoffilter onderhoudsvrij is? Maar deze moet toch wel periodiek vervangen worden? Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Geplaatst 6 Augustus, 2017 Ik neem aan elke grote beurt dat deze ook vervangen dient te worden maar ook het onderhouds schema zou in de handleiding moeten staan Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.