Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hoe brandstoffilter vervangen CRDI?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

als ik in het instructie boekje kijk hoofdstuk 7 blz 32  http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Ceed_JD_2012.pdf  ik een schroeffilter met een hand pomp er boven op 

dus oude filter los draaien let op de brandstof die je daarbij morst dat je deze ook weer weg haalt 

en dan nieuwe filter een onder draaien 

dan zit er een klein boutje boven op deze draai je los en dan druk je net zo lang je pompje in tot er brandstof onder het boutje uitkomt en dan is de boel ook weer ontlucht 

e.v.t de stekker verbindingen die je los gehaald heb weer plaatsen en klaar zou het moeten zijn 

Geplaatst

Bedankt voor je reactie. Ik zie ook staan dat het brandstoffilter onderhoudsvrij is? Maar deze moet toch wel periodiek vervangen worden?

Geplaatst

Ik neem aan elke grote beurt dat deze ook vervangen dient te worden maar ook het onderhouds schema zou in de handleiding moeten staan

Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...