Jump to content

Centrale deurvergrendeling radio en binnenverlichting

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Ben nieuw hier en heb een Kia Carens van 2003 .

Nu wou ik een andere radio er in bouwen met bluetooth voor de telefoon en nu werkt de radio niet meer de centrale deurvergrendeling werkt alleen als hij op contact staat en de binnen verlichting 

werkt niet meer .

Heb alle zekeringen na gekeken en ook gekeken of ik stroom bij de radio had .

stroom heb ik gewoon bij de radio , heb er 3 verschillende radio's er op gezet ( waar van ik wist dat ze werkte ) en ze doen allemaal niks meer .

Wie o wie kan mij hier bij helpen ben mij ten einde raad

Grz Marcel

Posted

Klinkt als een probleem in de massa, als je wel voedingen hebt.
Maar heb je wel echt ALLE zekeringen nagekeken? En heb je de voedingen gecheckt met een testlampje, of enkel een (LED)spanningzoeker? Die laatste willen nog wel eens valse metingen geven is mijn ervaring.

• Like 1
Posted

Yep allen een zekering waar je niet asn denkt en graag over het hoofd ziet ondanks de kleur geel er om heen .

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Posted

Nee dat is de zekering van de memory 15 amp die kun je zelf los halen moet alleen weten hoe eigenlijk heel makkelijk maar je dat is dus een zekering waar je niet aan denkt dus makkelijk over het hoofd ziet

Posted
Ik denk dat we toch hetzelfde bedoelen; memory als in geheugen van de radio...
Yep alleen is die van de complete auto. Airco temp. En radio en binnenverlichting en cd