mpd.adams Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 Hallo allemaal Ben nieuw hier en heb een Kia Carens van 2003 . Nu wou ik een andere radio er in bouwen met bluetooth voor de telefoon en nu werkt de radio niet meer de centrale deurvergrendeling werkt alleen als hij op contact staat en de binnen verlichting werkt niet meer . Heb alle zekeringen na gekeken en ook gekeken of ik stroom bij de radio had . stroom heb ik gewoon bij de radio , heb er 3 verschillende radio's er op gezet ( waar van ik wist dat ze werkte ) en ze doen allemaal niks meer . Wie o wie kan mij hier bij helpen ben mij ten einde raad Grz Marcel Quote
Murcielaygo Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 Klinkt als een probleem in de massa, als je wel voedingen hebt.Maar heb je wel echt ALLE zekeringen nagekeken? En heb je de voedingen gecheckt met een testlampje, of enkel een (LED)spanningzoeker? Die laatste willen nog wel eens valse metingen geven is mijn ervaring. 1 Quote
mpd.adams Posted August 13, 2017 Author Posted August 13, 2017 Nou we hebben het gevonden het was de memoryzekering 15 amp met geel omhult .Bedankt alvastVerstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
mpd.adams Posted August 13, 2017 Author Posted August 13, 2017 Yep allen een zekering waar je niet asn denkt en graag over het hoofd ziet ondanks de kleur geel er om heen .Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted August 13, 2017 Posted August 13, 2017 Geel er omheen?Is dat die zekering die ze bij de dealer los kunnen trekken? Zodat de accu niet leegloopt op radio en binnenverlichting... Quote
mpd.adams Posted August 13, 2017 Author Posted August 13, 2017 Nee dat is de zekering van de memory 15 amp die kun je zelf los halen moet alleen weten hoe eigenlijk heel makkelijk maar je dat is dus een zekering waar je niet aan denkt dus makkelijk over het hoofd ziet Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Ik denk dat we toch hetzelfde bedoelen; memory als in geheugen van de radio... Quote
mpd.adams Posted August 14, 2017 Author Posted August 14, 2017 Ik denk dat we toch hetzelfde bedoelen; memory als in geheugen van de radio...Yep alleen is die van de complete auto. Airco temp. En radio en binnenverlichting en cdVerstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Precies wat ik in #6 beschreef dus.Fijn dat het zoiets simpels was. Quote
Recommended Posts