Ga naar inhoud

Uitlaat sierstuk


RuudJ

Aanbevolen Berichten

@RuudJ en @Machlo  Ik heb het sierstuk inmiddels ook binnen en gemonteerd, voor mijn gevoel hangt ij alleen een beetje teveel naar beneden, is dit bij jullie hetzelfde? Kunnen jullie anders een zij aanzicht sturen waarop duidelijk is hoever het sierstuk over de originele is geschoven.

Het lijkt dat het sierstuk de bumper raakt maar de uitlaat kan vrij bewegen in zijn rubbers!

achteraanzicht.jpg

zij aanzicht.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Michiel193 ik zal er morgen eens een foto van maken. Die van mij zit er geloof ik wel recht onder. Zit nog wat dichter tegen de bumper aan dan die van jou.

misschien dat het “spelen” met de drie bouten (ik heb er overigens andere eigen bouten ingedraaid) er voor zorgt dat hij horizontaler hangt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


32 minuten geleden zei Machlo:

@Michiel193 ik zal er morgen eens een foto van maken. Die van mij zit er geloof ik wel recht onder. Zit nog wat dichter tegen de bumper aan dan die van jou.

misschien dat het “spelen” met de drie bouten (ik heb er overigens andere eigen bouten ingedraaid) er voor zorgt dat hij horizontaler hangt?

Ja als je een foto van de zijkant wil sturen heel graag, weet jij zo nog welke maat het is? Is het m6?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Michiel193  hier zit die hetzelfde als bij Machlo. Ook recht. Heb nu even geen foto voor je. Is eraf op het moment aangezien ze tegen mijn achterkant zijn opgereden en de achterkant gespoten moest worden en de garage er niet goed op terug heeft gezet. Dus moet het er weer opzetten, maar staat ook bij mij recht. En ik heb ook eigen bouten gebruikt. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...