Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aan GG, Heb je je sjees al ?

Ik kan nog steeds de weg niet vinden op de "nieuwe" lay-out van het forum en kan zelfs m'n eigen berichten niet lekker terug vinden. Jammer.

Ha Jack, fijn dat je er ook weer bent !

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Dag bigwade,

Jaja, na bijna vier maanden wachten rijd ik sinds anderhalve week in de nieuwe Pica. Nooit eerder zo'n luxe exemplaar gehad.

Wat de huidige indeling en gebruiksvriendelijkheid van het forum betreft ben ik het helemaal met je eens. Lang niet zo prettig als de oude software en derhalve ook op geen stukken na zo gezellig. Ik wilde even een link plaatsen naar het draadje van vorige week met een foto van mijn nieuwe voiture, maar o guttegut, wat is dat een gezoek! Ik weet een veel eenvoudiger oplossing, ik plaats hem gewoon nog een keer:

800pica01.jpg

Wegligging en stuurgedrag zijn absoluut naar een hoger niveau getild vergeleken bij mijn vorige Pica automaat. Motor (84 pk) en automatische bak (viertraps) zijn vertrouwd en dus nog steeds niet erg geschikt voor het draaien van donuts. Ooit hoop ik dat Kia mij gaat verrassen met een Picanto 1.0 T-GDi DCT automaat GTline. Zegt U maar een 100 pk-versie met een dual clutch a/t. Of dat gaat gebeuren? Ik vrees van niet.

Groet van GG

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Nee Jack, dit is het zogenoemde privacy-nummerbord!

Van Dale, Groot Woordenboek der Nederlandse Taal: pri'vacy (Eng.), v., persoonlijke vrijheid. Het ongehinderd alleen, in eigen kring of met een partner ergens kunnen vertoeven; gelegenheid om zich af te zonderen, om storende invloeden van de buitenwereld te ontgaan. :dup:

Geplaatst

@GG

Da's wel een heule dikke koplamp, haha !
Mooi kleurtje hoor.
Parkeerplaats Kasteel Groeneveld ?
Leuke wandel locatie !

Ik herken het aan het grind.

Gast GreyGriffin
Geplaatst
12 uur geleden zei bigwade:

Parkeerplaats Kasteel Groeneveld ?

Ja hoor, dat heeft detective bigwade helemaal goed gezien!

Geplaatst
15 uur geleden zei GreyGriffin:

Ja hoor, dat heeft detective bigwade helemaal goed gezien!

soms zijn kleine dingetjes herkenbaar.

Zo kom ik ook wel eens op plaatsen waarvan ik denk; ik ken dit.

Klopt dan vaak maar dan wel van 40 jaar geleden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...