Jack_z Posted August 25, 2017 Posted August 25, 2017 Nouw ik ben duz Jack en reed vandaag langs die Kia dealer net na de apk van mijn huidige, dus ik moest plassen waaar kan dat beter dan bij de Kia dealer want die wc brillen hebben ook 7 jaar garantie, affijn uitgeplast liep ik nog even rond met het resultaat dat ik (moment van verstandsverbijstering) een nieuwe pica heb gekocht, nou hebben die dingen tegenwoordig langere titels dan een koninglijk persoon dus het is de executive en nog wat line geworden, enne voor diegene die mijwel kenne ik heb de grondverf variant genomen, grappige bijkomstigheid is dat mijn zoon bij me was, en die vervoeren zich in een 4 deurs pica met man, vrouw 2 kinderren en een hond, het in en uitstappen duurt meestal langer dan een ritje van 100 km, dus medelijden bekroop mij dat ik zo een ruime grondverf pica voor mij alleen heb, je voelt hem al aankomen ?? Wederom diep in de buidel tasten en daar heb ik een Rio voor gefinancieerd. maar goed het blijven je kinderen he 5 1 Quote
xtra40 Posted August 25, 2017 Posted August 25, 2017 Je blijft ook een schatje he Maar van harte met je nieuwe pica en je zoon met zijn nieuwe rioVerstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Jack_z Posted August 25, 2017 Author Posted August 25, 2017 Schatje heb ik 1x inbouw van iets verdiend ow grote kia smurf Quote
xtra40 Posted August 25, 2017 Posted August 25, 2017 Jij wel 🤣Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
Guest GreyGriffin Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Dag Jack, Jouw dealer had een puike dag! Gefeliciteerd met de nieuwe Pica. ExecutiveLine, da's een mooie complete uitvoering. Ik vind 'grondverf' een aangename verschijning, maar ik ben me er van bewust dat er in het verleden door één persoon wel eens actie tegen wit werd gevoerd. En dan nog een Rio voor je zoon. Ik ben sprakeloos. Wanneer mag je de nieuwe Picanto gaan ophalen? Groet van GG Quote
Jack_z Posted August 26, 2017 Author Posted August 26, 2017 Bedankt voor de felicitatie GG, verwachte levertijd is 2 weken dus dat is te overzien. de keuze voor de nieuwe pica was erg makkelijk aangezien ik voor mijn huidige die ik in 2013 heb aangeschaft voor 11.000 euries rond 8.250 als inruil krijg dus een minimale afschrijving, staat ook pas 30.000 op de teller en is in werkelijke nieuwstaat, enige wat ik aanmijn huidige zal missen is mijn Webasto schuifdakje (heb ik in het verleden hier op het forum uitgebreid de inbouw foto's laten zien) weet nog niet of ik dat in de nieuwe ook weer ga doen het is rouwens de Dynamicplusline handig met cruise control voor die 38 km die ik dagelijks rij 1 Quote
Guest GreyGriffin Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Twee weken, dat is te overzien. Ik herinner me je serie over het Webasto-schuifdak, want ik was daar best een beetje jaloers op. Ik vind het jammer dat de keus voor een open dakje af-fabriek door Kia in Nederland niet wordt geboden. Ik wacht op foto's van de nieuwe smetteloos witte Pica! Quote
Specialmade Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 19 uur geleden zei Jack_z: Nouw ik ben duz Jack en reed vandaag langs die Kia dealer net na de apk van mijn huidige, dus ik moest plassen waaar kan dat beter dan bij de Kia dealer want die wc brillen hebben ook 7 jaar garantie, affijn uitgeplast liep ik nog even rond met het resultaat dat ik (moment van verstandsverbijstering) een nieuwe pica heb gekocht, nou hebben die dingen tegenwoordig langere titels dan een koninglijk persoon dus het is de executive en nog wat line geworden, enne voor diegene die mijwel kenne ik heb de grondverf variant genomen, grappige bijkomstigheid is dat mijn zoon bij me was, en die vervoeren zich in een 4 deurs pica met man, vrouw 2 kinderren en een hond, het in en uitstappen duurt meestal langer dan een ritje van 100 km, dus medelijden bekroop mij dat ik zo een ruime grondverf pica voor mij alleen heb, je voelt hem al aankomen ?? Wederom diep in de buidel tasten en daar heb ik een Rio voor gefinancieerd. maar goed het blijven je kinderen he @Jack, Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Picanto. Gelukkig is die net weer iets ruimer zodat ook jij een goede zitplaats vindt. veel rijplezier en veilige kilometers. 1 Quote
Guest Vitara 2 Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Hey Jack, Gefeliciteerd met de nieuwe Pica... Ik kom hier niet zo vaak meer buurten maar ben blij weer eens iets van je te lezen Quote
mika kjelld Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Jack.Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en geniet er net zo van als met de vorige pica Quote
Guest Warmentuuter Posted August 27, 2017 Posted August 27, 2017 Zo Jack dat is een tijdje terug. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(en). Quote
Jack_z Posted August 27, 2017 Author Posted August 27, 2017 Heb op het forum gezocht naar topics over ruiten laten blinderen, maar die topics zijn allemaal redelijk gedateerd, wie weet wat over prijzen en goede adressen om de achterportieren en achter ruit te laten blinderen ? Quote
Guest Vitara 2 Posted August 27, 2017 Posted August 27, 2017 Ik weet in Almere en in Hoofddorp een goed bedrijf te zitten. Maar weet niet of dat een beetje aan te rijden is? Kosten 5 deurs alles achter de B-style +/- €200,- Quote
Jack_z Posted August 28, 2017 Author Posted August 28, 2017 Thanks Lourens en het is goed aan te rijden hoor, zal eens gaan informeren daar Quote
Jack_z Posted August 28, 2017 Author Posted August 28, 2017 Het pimpen is begonnen rode side skirts en achterklep sierlijst hopelijk staat dat rode spul op de witte aanwinst het beinvloed gelukkig niet de levertijd die blijft over 2 weken 2 Quote
Guest GreyGriffin Posted August 28, 2017 Posted August 28, 2017 Volgens mij staat dat rood op een witte Pica net zo goed als op een zwarte. Kijk naar de opsmuk van de witte GTline: rode biezen rondom! Quote
Jack_z Posted August 28, 2017 Author Posted August 28, 2017 Ik denk het ook wel Grey, komt ook nog armsteun voor bestuurder in, en ben al bezig om de achter deuren en achter ruit te laten blinderen en daarmee ben ik volgems mij wel uitgepimpt, alhoewel de kriebels voor een Webasto dakje ook wel weer beginnen 1 Quote
Guest GreyGriffin Posted August 28, 2017 Posted August 28, 2017 1 uur geleden zei Jack_z: alhoewel de kriebels voor een Webasto dakje ook wel weer beginnen Durf je het aan? Ik heb het ook overwogen, maar de gedachte dat er in het dak van mijn gloednieuwe Pica wordt gezaagd staat me ernstig tegen. Quote
Jack_z Posted August 28, 2017 Author Posted August 28, 2017 Ik heb het bij mijn huidige helemaal live meegemaakt en het is wel spannend maar had uitgebreid onderzoek gedaan dat het vakkundig zou gebeuren, en nu naar 4 jaar echt totaal geen problemen met het dakje gehad, maar ik ben het nog aan het overwegen hoor waant het kost wel 899 euries Quote
Guest GreyGriffin Posted August 28, 2017 Posted August 28, 2017 Ik geloof wel in de vakkennis van de Webasto-monteurs. Maar ik blijf die grote zaag maar voor me zien... En ja, er hangt een gepeperd prijskaartje aan. Quote
bigwade Posted August 31, 2017 Posted August 31, 2017 Hé Dikke, Ouwe Vetklep, een witte ?? Was die ouwe op ? Wassen met Jif of Vim, heerlijk. Geniet van de verse sjees ! 2 Quote
bigwade Posted September 1, 2017 Posted September 1, 2017 Aanhef vorig bericht was dus niet aan GG gericht... Quote
Guest GreyGriffin Posted September 2, 2017 Posted September 2, 2017 14 uur geleden zei bigwade: Aanhef vorig bericht was dus niet aan GG gericht... Dag bigwade, blij dat je er weer bent. Ik voelde mij hierboven geenszins aangesproken... Quote
Recommended Posts