Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste mede Kia rijders,

Heb eergister mijn Picanto ingeruild op een Rio uit 2013 met de superpack uitvoering. De vorige eigenaar heeft hier een Pioneer scherm met navigatie e.d in gezet. Ik zie ook een achteruitrijcamera erbij staan, maar kan hem achter in de auto nergens vinden. Als die aanstaat heb ik zwart beeld. Vraag me nu dus af of er iets fout is of dat die camera er helemaal niet inzit?!? Waar zou ik dat kunnen zien?

De dealer is gesloten, dus kan daar even geen contact mee opnemen. Even langsrijden is ook niet te doen, omdat ik hem redelijk uit de buurt heb gekocht.

Gr Justin

Guest Vitara 2
Posted
1 uur geleden zei Justin0451992:

Beste mede Kia rijders,

Heb eergister mijn Picanto ingeruild op een Rio uit 2013 met de superpack uitvoering. De vorige eigenaar heeft hier een Pioneer scherm met navigatie e.d in gezet. Ik zie ook een achteruitrijcamera erbij staan, maar kan hem achter in de auto nergens vinden. Als die aanstaat heb ik zwart beeld. Vraag me nu dus af of er iets fout is of dat die camera er helemaal niet inzit?!? Waar zou ik dat kunnen zien?

De dealer is gesloten, dus kan daar even geen contact mee opnemen. Even langsrijden is ook niet te doen, omdat ik hem redelijk uit de buurt heb gekocht.

Gr Justin

Loop naar de achterkant van de Rio. daar zit de camera ergens. origineel in de handgreep(denk bij jou niet omdat je een Pioneer hebt), vaak zitten ze bij de kentekenplaatverlichting. anders boven de kentekenplaat. zie je hem niet is de kans groot dat hij er ook niet op zit :)

Posted

Dan denk ik dat het niet erop zit, wel vreemd dat het wel inbegrepen zit bij de pioneer radio. Wanneer ik hem in zijn achteruit zet komt een zwart beeld en tekst dat het zicht in spiegelbeeld kan zijn..

Guest Vitara 2
Posted
7 minuten geleden zei Justin0451992:

Dan denk ik dat het niet erop zit, wel vreemd dat het wel inbegrepen zit bij de pioneer radio. Wanneer ik hem in zijn achteruit zet komt een zwart beeld en tekst dat het zicht in spiegelbeeld kan zijn..

Ach voor een paar euro (ebay.com) en een uurtje werk zit hij er zo in.

Guest Vitara 2
Posted
3 uur geleden zei Justin0451992:

Wat raddn jullie me aan wat bij de Pioneer inbouw past? Het is een type AVIC-F840BT.

Volgens mij passen alle standaard camera's gewoon op de Pioneer.

Ikzelf ben heel erg gecharmeerd geweest van deze omdat die ook de afstand aangaf door de ingebouwde parkeersensor.

20170201_104517-01.jpeg.74bc3a1e729b54b1

20170201_104546.jpg.0132d47001f3d4a0e114

Posted

Ah oke welke is dat? Heb namelijk wel parkeersensoren al erop zitten. Heb er wel een aantal gevonden, maar wellicht dat jullie goede ervaringen hebben en voor een goede prijs. 

Is de inbouw moeilijk of prijzig? Want heb er zelf geen verstand van.. 

Guest Vitara 2
Posted

ik zou dit draadje eens doorlezen (ben je wel even mee bezig)

en als je het zelf niet kan even een PB-tje naar Xtra40 een van DE pimpmasters

• 3 years later...
Posted
Op 27-8-2017 om 12:28, Vitara 2 zei:

ik zou dit draadje eens doorlezen (ben je wel even mee bezig)

en als je het zelf niet kan even een PB-tje naar Xtra40 een van DE pimpmasters

Vraagje wie heeft de gegevens van Xtra40 want heb sinds gisteren een Kia Rio 1.2 van 2013 en wil graag een achteruitrijcamera geplaatst hebben.

Of iemand anders die dit voordelig en goed kan doen. 

Liefst in de buurt van Zwolle 

Posted
1 minuut geleden, Machlo zei:

Als je hem tagt @xtra40 zal hij waarschijnlijk wel eens iets van zich laten horen...;-)

maar Xtra40 woont niet in de buurt van zwolle ;-)

• Like 1
Posted
8 minuten geleden, xtra40 zei:

maar Xtra40 woont niet in de buurt van zwolle ;-)

Hahahaha.......dat wist ik wel, maar dat laat ik je liever zélf even vertellen.....:-)

• 4 years later...
Posted
Op 27-8-2017 om 10:39, zei Gast Vitara 2:

Volgens mij passen alle standaard camera's gewoon op de Pioneer.

Ikzelf ben heel erg gecharmeerd geweest van deze omdat die ook de afstand aangaf door de ingebouwde parkeersensor.

20170201_104517-01.jpeg.74bc3a1e729b54b1

20170201_104546.jpg.0132d47001f3d4a0e114

Waar is deze eventueel te bestellen of zijn dit soort kenteken canera’s redelijk universeel?