Jump to content

Recommended Posts

Posted
1 uur geleden zei Robert de:

Klopt het dat je de navigatie alleen maar kunt onderbreken en niet kunt afsluiten? Nu geeft het systeem altijd aan dat je kunt hervatten.

De navigatie kun je niet afsluiten. Als je naar b.v. de radio gaat blijft de navigatie op de achtergrond actief. Daarom kun je dan ook de navigatie weer hervatten na onderbreking.

Posted

Wat bedoel je met afsluiten? De geplande route wissen of de navigatie uitzetten? Mijn ervaring met onderbreken is, dat je dan gewoon de geplande route eruit haalt. Het uitzetten van de navigatie als geheel is volgens mij niet mogelijk maar ook niet nodig. Wil je het niet zien zijn er zat andere schermen te voorschijn te toveren ipv de kaart van de navigatie.

Posted

Ik bedoel stopzetten, ik kan alleen onderbreken, (en dan weer hervatten maar dat wil ik niet) maar wissen zodat de route er uit gaat heb ik (nog) niet ontdekt. 

Posted
9 uur geleden zei Robert de:

Ik bedoel stopzetten, ik kan alleen onderbreken, (en dan weer hervatten maar dat wil ik niet) maar wissen zodat de route er uit gaat heb ik (nog) niet ontdekt. 

Door op onderbreken te drukken stopt de navigatie met de ingestelde route. Je kunt daarna de route weer hervatten. Door een nieuwe route in te voeren vervalt de voorgaande route. Deze is dan nog wel terug te vinden in het navigatie menu / vorige bestemmingen. Deze bestemmingen kun je ook wissen door in dit item menu / verwijderen de drukken. Je kunt dit voor een specifieke route doen of voor alle vorige bestemmingen.

• Like 1