casper Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 In de UK is de plugin versie al binnenkort leverbaar. Ik ben benieuwd wanneer deze in NL komt en of dit een succes zal worden. Voor de liefhebbers hier de link: http://www.kiapressoffice.com/releases/891 Quote
Ron Penguin Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 Volgens mij nog niet zeker dat deze naar Nederland komt. Doordat hier in NL geen subsidie meer op zit, zal hij relatief duur zijn. Als ik grofweg kijk naar de engelse prijzen gaat dat zo een € 6500 meer kosten t.o.v. de in NL leverbare Niro Hybride. Quote
Mr. T. Posted September 8, 2017 Posted September 8, 2017 Dealer verzekerde mij dat deze niet naar Nederland gaat komen. I.d.d. vanwege de BPM wordt deze onbetaalbaar ten opzichte van de concurrentie. 1 Quote
casper Posted September 8, 2017 Author Posted September 8, 2017 Dan hoef ik daar dus niet op te wachten. Alhoewel ik al erg bang was dat deze te duur zou worden. Dan blijft de Niro (zonder plugin) nog wel een optie voor volgend jaar Quote
Hawk Posted November 28, 2018 Posted November 28, 2018 Op 8-9-2017 om 10:15, Mr. T. zei: Dealer verzekerde mij dat deze niet naar Nederland gaat komen. Wat een mafkees Quote
Recommended Posts