Dutch5751 Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Ik kwam op het forum wat tegenstrijdige berichten tegen over de maximale grootte van een usb stick die door de Sportage 3 wordt ondersteund. Dus ik heb wat zitten experimenteren.. Harddisks trekt hij niet, maar je kunt er wel diverse groottes van usb sticks in steken zolang ze geformateerd zijn op FAT of FAT32 Verder schijnt het LG systeem maximaal maar 10.000 mp3 files te kunnen inlezen, dus met gedachte dat de meeste mp3 files die ik heb zo'n 5 a 6 mb groot zijn, zou een 64 gb stick groot genoeg moeten zijn voor 10.000 files.. Onderstaande stick (SanDisk Ultra Fit 64GB) is lekker klein, steekt nauwelijks uit, past qua kleur bij het interieur en doet het vooralsnog prima in mijn auto.. Quote
Specialmade Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 2 uur geleden zei Dutch5751: Ik kwam op het forum wat tegenstrijdige berichten tegen over de maximale grootte van een usb stick die door de Sportage 3 wordt ondersteund. Dus ik heb wat zitten experimenteren.. Harddisks trekt hij niet, maar je kunt er wel diverse groottes van usb sticks in steken zolang ze geformateerd zijn op FAT of FAT32 Verder schijnt het LG systeem maximaal maar 10.000 mp3 files te kunnen inlezen, dus met gedachte dat de meeste mp3 files die ik heb zo'n 5 a 6 mb groot zijn, zou een 64 gb stick groot genoeg moeten zijn voor 10.000 files.. Onderstaande stick (SanDisk Ultra Fit 64GB) is lekker klein, steekt nauwelijks uit, past qua kleur bij het interieur en doet het vooralsnog prima in mijn auto.. Ik gebruik dit soort usb sticks al jaren. Zowel in de SP3, in de Picanto en in de Niro. Valt nauwelijks op en heb nog geen enkel probleem met zo’n usb stick gehad. Ik heb de 32 Gb versie. Quote
Recommended Posts