surfingjohn Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Hallo allemaal, De titel is een klein beetje voorbarig, aangezien ik deze week de keus maak bij welke dealer ik de Niro ga kopen. In ieder geval staat vast dat het een Niro wordt, hangt alleen af welke dealer het gunstigste aanbod doet. Het wordt een jonge gebruikte uit 2017. Mijn huidige auto is een Nissan Qashqai 1.2 handgeschakeld, tijdens de garantieperiode (3 jaar) is er al vanuit Nissan veel vervangen en jawel net na de garantie airco stuk, na veel discussies bij de Nissan dealer uiteindelijk zelf via Nissan Nederland contact gezocht en is de airco onder garantie (coulance regeling) vervangen. Mooie auto met veel opties, echter de 1.2 motor is niet voldoende voor zo'n bak, ik heb er in de 3.5 jaar nooit echt aan kunnen wennen. Diverse merken/modellen proefritten gemaakt, sprong er maar een echt uit, de Niro dus! Quote
Specialmade Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 18 minuten geleden zei surfingjohn: Hallo allemaal, De titel is een klein beetje voorbarig, aangezien ik deze week de keus maak bij welke dealer ik de Niro ga kopen. In ieder geval staat vast dat het een Niro wordt, hangt alleen af welke dealer het gunstigste aanbod doet. Het wordt een jonge gebruikte uit 2017. Mijn huidige auto is een Nissan Qashqai 1.2 handgeschakeld, tijdens de garantieperiode (3 jaar) is er al vanuit Nissan veel vervangen en jawel net na de garantie airco stuk, na veel discussies bij de Nissan dealer uiteindelijk zelf via Nissan Nederland contact gezocht en is de airco onder garantie (coulance regeling) vervangen. Mooie auto met veel opties, echter de 1.2 motor is niet voldoende voor zo'n bak, ik heb er in de 3.5 jaar nooit echt aan kunnen wennen. Diverse merken/modellen proefritten gemaakt, sprong er maar een echt uit, de Niro dus! Het wordt sowieso een Niro dus de titel dekt de lading. Kan alleen maar zeggen dat je een wijs besluit hebt genomen. Alvast veel rijplezier en veilige kilometers. De foto’s zien wij graag verschijnen. Quote
Recommended Posts