vtjuh Geplaatst 3 November, 2017 Geplaatst 3 November, 2017 Goede avond, Ik heb even een vraag mbt centrale deurvergrendeling zoals in de titel al duidelijk werd. Ik ben sinds ongeveer een maandje nu de trotste eigenaar van een picanto uit het jaar 2006. Maar het feit dat hij geen centrale deurvergrendeling heeft begint mij nu wel een beetje op te breken. Nu zat ik erover te denken om de: Waeco 9103555824 ML-44 Centrale vergrendeling 4-deurs, te kopen en deze zelf met hulp van mijn vader te gaan inbouwen. Is deze set een beetje goed, of raden jullie een andere aan. Gelijk nog een vraag, kan ik bij deze set mijn eigen sleutels behouden? Sorry ik ben nog een beetje een noob op dat gebied. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 November, 2017 Geplaatst 3 November, 2017 Ik heb goede ervaringen met Waeco.Inbouwen is niet super ingewikkeld. Ik vind zelf het plaatsen van de motortjes en stellen van de stangetjes het meeste werk.Je vraag mbt de sleutels snap ik even niet, maar ik heb de set niet opgezocht.Normaal gesproken monteer je motortjes in iedere deur, waarbij de voordeuren motortjes krijgen met schakelaar.De blackbox kan dan de overige deuren bedienen als je de voorportieren bedient, of met remote als de set dat heeft.Bij sommige sets is het zendertje een klapsleutel, daarbij moet dan de baard in de zender worden geplaatst en als je een sleutel met transponder hebt moet die laatste ook in het zendertje worden geplaatst om te kunnen starten.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GH020 Geplaatst 8 November, 2017 Geplaatst 8 November, 2017 Hallo, Wat ik kan zien is Waeco 9103555824 ML-44 Centrale vergrendeling. ( zonder afstandbediening.) Dus er gebeurd niks met je sleutel. Je behoud je eigen sleutel. Zou als je toch een cv gaat plaatsen 1 nemen met afstandbediening kompleet. Heb afgelopen weekend eindelijk tijd gehad om bij me dochter afstandbediening plaatsen op de bestaande cv. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.