trillen als je aan het rijden bent
1 1

6 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

hallo ik heb in mei een nieuwe sorento gekocht lekker me op rijs geweest met de caravan naar roemenie geen problemen nu een paar maand later begint mijn auto te trillen bij elke snelheid we hebben al banden verwiseld (nieuwe van de garage ) en niets veranderd nu zijn er nog sorento rijders die daar last van hebben en en oplosing voor weten ik denk dat het de automaat is maar ben niet zeker 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ik herken het probleem niet. 

Wat je zou kunnen doen is bij een bepaalde snelheid de automaat in de "N" zetten en dan kijken of er nog steeds een trilling is. Want dan weet je of de automaat er iets mee te maken heeft dan wel het motortoerental.

En voel je het in het stuur?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goed idee zal eens proberen laat je nog iets weten nu dinsdag moet hij toch ook naar de garage want zij vinden het ook niet normaal ze hebben er ook me gereden nu is het uitzoeken he  

en ja in het stuur en in de voledige auto ook aan de gqs pedal nie normaal 

bewerkt door iyyna

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En is het echt bij elke snelheid en wordt het meer naarmate je harder rijdt? En voel je het in je stuur?

Heb je misschien een stoeprand geraakt of iemand anders die in je auto heeft gereden?

Ondanks dat de banden verwisseld zijn, is de juiste bandenspanning aangehouden? Soms wil een garage nog wel eens psi met bar verwisselen zodat je met een veel te hoge druk rijdt. Op een Duits forum heb ik dat ook wel eens gelezen. En vervolgens was het als sneeuw voor de zon verdwenen.

Maar ja, het blijft raar dat je er eerst geen last van hebt gehad.

Ben benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb al zitten lezen dat kia met hun automaat soms problemen hebben en daar door trilingen veroorzaken ander zeggen dat als je banden 2mm verschil hebben voor en achter dat daar door ook trilingen van kommen 

het blijft raar maar hou je zeker op de hoogte ben benieuwd 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb al zitten lezen dat kia met hun automaat soms problemen hebben en daar door trilingen veroorzaken ander zeggen dat als je banden 2mm verschil hebben voor en achter dat daar door ook trilingen van kommen 

het blijft raar maar hou je zeker op de hoogte ben benieuwd 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
1 1