martendej Geplaatst 6 November, 2017 Geplaatst 6 November, 2017 Beste forumleden, Sinds kort ben ik in het bezit van een Kia Rio III 1.4 Comfort Edition (6 bak). Nu heb ik een aantal vragen en ben benieuwd of iemand hier al tegenaan is gelopen: Ik zag dat je de pookknop van een 5 bak gemakkelijk kunt vervangen maar dat dit bij een 6 bak lastig is. Toch zou ik graag een lederen pookknop inbouwen, is dit mogelijk en zijn deze pookknoppen ook online ergens te bestellen? De comfort editie beschikt niet standaard over mistlampen voor. Is dit naderhand nog in te bouwen voor een schappelijke prijs? Tevens beschikt de comfort editie niet over automatische verlichting. Nou begrijp ik niet helemaal wat hier onder valt (misschien dat iemand mij dit uit kan leggen), maar het viel me direct op dat wanneer ik de motor uitschakel de lampen aan blijven staan. Dit ben ik niet gewend en zou ik toch graag anders zien. Is het een kwestie van de knoppen die missen op het pookje of zit hier meer achter? Alvast bedankt! Groeten Marten Quote
Rio-invidia Geplaatst 30 November, 2017 Geplaatst 30 November, 2017 De pookknop moet eraf kunnen. Gewoon de tijd voor nemen en eraf halen. De mistlampen kun je makkelijk zelf. Als je niet handig bent. Gewoon de tijd voor nemen. en de automatische verlichting gaat na 30seconden uit. succes zou ik zeggen! Quote
xtra40 Geplaatst 3 December, 2017 Geplaatst 3 December, 2017 pook knop van een 6 bak moet je heel hard indrukken en dan losdraaien zit met een soort bajonet sluiting vast Quote
martendej Geplaatst 9 Mei, 2018 Topic Starter Geplaatst 9 Mei, 2018 Op 3-12-2017 om 08:55 zei xtra40: pook knop van een 6 bak moet je heel hard indrukken en dan losdraaien zit met een soort bajonet sluiting vast Hallo xtra40, Lees pas nu je reactie, heb geen mailtje gehad .. De foto die je stuurde werkt nu niet meer, heb je deze nog ergens liggen ..? Heb de knop (43711 3W400HU) besteld en ga 'm er dan binnenkort ook proberen op te zetten maar dat is allemaal nieuw voor mij dus zou graag beschikken over wat voorkennis zodat ik niet de hele boel kapotmaak! Haha Groeten Marten Quote
xtra40 Geplaatst 9 Mei, 2018 Geplaatst 9 Mei, 2018 4 uur geleden zei martendej: Hallo xtra40, Lees pas nu je reactie, heb geen mailtje gehad .. De foto die je stuurde werkt nu niet meer, heb je deze nog ergens liggen ..? Heb de knop (43711 3W400HU) besteld en ga 'm er dan binnenkort ook proberen op te zetten maar dat is allemaal nieuw voor mij dus zou graag beschikken over wat voorkennis zodat ik niet de hele boel kapotmaak! Haha Groeten Marten hier nog eens de foto 1 Quote
Freaky Geplaatst 26 Mei, 2018 Geplaatst 26 Mei, 2018 En over de verlichting. Volgens mij als je de auto twee keer op slot doet gaat de verlichting meteen uit. In ieder geval wel bij mijn rio 3 Quote
xtra40 Geplaatst 26 Mei, 2018 Geplaatst 26 Mei, 2018 Klopt als je de auto afsluit dan gaat de verlichting na 30 seconden uit Druk je nu nog een keer op de sluitknop van de afstands bediening dan gaan de verlichting meteen uit Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.