Falcon Geplaatst 22 November, 2017 Geplaatst 22 November, 2017 betreft: Sportage 2.0 cdri awd 2012 (Romania) de ruitenwisser sensor en interval ruitenwisser werkt niet , als ik het aanzet werkt het 1 slag en dan niet meer moet het dus met de hand bedienen. wat kan ik doen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 November, 2017 Geplaatst 22 November, 2017 Is het niet zo dat de automaat bij inschakelen 1 slag maakt en daarna pas weer als er regen op de sensor komt?Heb je al geprobeerd 'm aan te zetten en dan water over de sensor te gooien? Quote
Proceed Frankie Geplaatst 22 November, 2017 Geplaatst 22 November, 2017 Klopt. Begint pas weer als de sensor van mening is dat het regent... Quote
Falcon Geplaatst 24 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2017 zal dat eens proberen, u hoort nog van mij Quote
Falcon Geplaatst 24 November, 2017 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2017 maakt niks uit hoeveel water ik er over gooi ,hij doet het niet interval werkt ook niet. wel als ik alles met de hand bedien Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.