bediening ventilator Kia Picanto2
2 2

3 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Heb dit forum ontdekt, omdat mijn dochter een Kia Picanto 1.2 2013 heeft gekocht. Heb haar daarbij geholpen en daarbij veel gelezen op dit forum. Wat een informatie is hier te vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag.

De bediening van de ventilator heeft 2 functies. 1 deel voor interne circulatie of lucht van buiten en het andere deel voor de verschillende blaasstanden. Nu blijkt dat de eerste knop iedere keer naar de interne circulatie gaat. Het lijkt erop dat dit vanzelf gebeurt. Mijn dochter geeft aan dat zij zich bewust is dat het makkelijk voorkomt dat ze per ongeluk allebei knoppen tegelijkertijd bedient, maar toch lijkt het achterste deel vanzelf te "verlopen". ik heb een foto van de knop bijgevoegd. Is dit herkenbaar?

ventilator Kia Picanto2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb climate control, dus andere bediening, maar is er aan het eind van de slag van de "ring" geen klik te voelen die de knop vergrendelt?
Als deze knop mechanisch is kan het zomaar zijn dat de langsstromende lucht op de klep dit verloop veroorzaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
2 2