Jump to content

Kia Pro Ceed Versterker aansluiten

jurjen

Recommended Posts

BEste Leden,

Ik had een vraagje. Is er hier iemand op het forum die ervaring heeft met het doortrekken van de pluskabel van de accu naar de kofferbak van een Kia Pro Ceed. Aangezien ik die van mij vrijdag krijg en gelijk zaterdag me versterker er weer in wil hebben wil ik vragen of het makkelijk is om door het achterschot te komen. Door een buis of iets????

Iemand een idee?

THNX

Hallo,

Het zal niet gemakkelijk zijn om van de plus van de batterij naar achter te gaan.

Als ik kabels moet trekken voor de elektriciteit van trekhaak, ga ik via de linker slijkplaat te verwijderen, dan zie je afstoprubber deze verwijderen om zo langs binnen te komen onder het dashbord en zo langs de deurdrempels naar achter te gaan.

Veel succes

Is het niet mogelijk om via de linker-, of rechterkant waar ook de rest van de kabels binnenkomen? ik weet dat het motorcompartiment tegenwoordig ERG vol zit met allerlij toeters, en bellen en het moeilijker is om dingen zelf te doen.

Hallo,

Met de slijkplaat bedoel ik, verwijder het linkder voorwiel , dan zie je die zwarte wielkuip, verwijder die met die ongeveer 10 pluggen met kruisschroeverdraaier, dan zie je tegen de deurstijl een zwarte ronde rubber maak die los en bevestig langs daar u kabel, maar je moet binnen in de wagen ook het plaatje verwijderen waar de hendel bevestigt is voor de motorkap is. Het kan wel zijn dat je een stuk geluidsisolatie(een dikke moes) moet verwijdert worden.

Nog vragen mail maar.

mvg Youri

BEste Leden,

Ik had een vraagje. Is er hier iemand op het forum die ervaring heeft met het doortrekken van de pluskabel van de accu naar de kofferbak van een Kia Pro Ceed. Aangezien ik die van mij vrijdag krijg en gelijk zaterdag me versterker er weer in wil hebben wil ik vragen of het makkelijk is om door het achterschot te komen. Door een buis of iets????

Iemand een idee?

THNX

gwoon onder de deur drempels wegsteken,je heb zekr zo een bakje moeten kopen? om aan te sluiten op je boxen om dat er geen aansluiting is voor je versterker(bij remcoshop 25 euro) mvg kevin

Bedankt voor je reactie, Ik heb de Pioneer F700BT dus die heeft wel een versterkeraansluiting het enige waar ik echt overin zat was de pluskabel maar dat ga ik zaterdag zien als ik het in ga bouwen + het feit dat ik een goeie uitleg heb gehad van de andere forumleden dus we gaan het meemaken ik hou jullie op de hoogte!!

THNX EVERYONE