Jump to content

youridevaere

Leden
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Goed

About youridevaere

  • Rank
    Junior Lid

Algemeen

  • Over jezelf
    Ik ben Youri Devaere
  • Woonplaats
    In Zulte, Oost-Vlaanderen, Belgie
  • Hobby's
    Mountainbike, alles wat met auto's te maken heeft
  • Werk
    automekanieker in een kia garage
  • Auto
    Kia ceed sw met sportuitvoering
  1. Je hebt een goede beslissing genomen, the power to surprise. Je zal er zeker geen spijt van hebben, ze noemen KIA niet voor niets de mercedes van de oosten.
  2. Hallo Remco, Wat je probleem met de centrale vergrendeling en je radio kan zijn, moet je gewoon de motorkap eens opendoen rechts van u ziie je zekeringskast, doe deze open en je ziet dan een dubbele zekering zitten met een gele zekeringhouder, gewoon deze door duwen zodat alles normal werkt MVG Youri
  3. Ja bigwade, We zijn er om elkaar te helpen, we zijn ooit te oud om bij te leren, h
  4. Nee, nog niet maar zal zeker gebeuren de komende dagen.
  5. Hoi Kia FAn, Inderdaad het is de brandstofpomp in de tank die het probleem veroorzaakt. Vandaag zijn de koreanen langs geweest van Kia Franfurt. Na een uurtje meten en proberen tot de conclusie gekomen dat de pomp in de tank defect is. Alvast bedankt voor U gouden tip. Groeten Youri
  6. Nee, het is zeker geen ISG. Zat nog niet op sportage 2009 2.0CRDI. Heb zelfs al EGR kleppen vervangen.
  7. Als ik met de wagen gewoon optrek en plots hevig doorrem, zie je de toerenteller naar stationair toerental zakken, snelheidsmeter naar 0km. zakken en plots valt de motor stil. Leg het contact gewoon uit en je kan weer starten. Heb dat reeds uitgetest met verschillende sportage van 2009. Ze haddenb alle 3 hetzelfde probleem.
  8. Hoi, heb een raar probleemke, als je met deze wagen een noodstop uitvoerd, valt de motor gewoon stil, heb zelf al van alles geprobeerd maar tot nu toe niks gevonden, kan iemand mij misschien een tip geven.
  9. Het probleem van het EPS lampje is het volgende: het is een zuivere elektronische fout die zich voordoet in het instrumentenpaneel, men kan de fout verhelpen door de dubbele zekering (in zekeringskast kant bestuurder) een gele, enkele seconden achteruit ter trekken en erop in te plaatsen; dan zou het probleem tijdelijk opgelost zijn. Het probleem komt enkel voort op wagens met ISG funktie. Tot vandaag geen problemen meer met gehad.
  10. Dit fenomeen heb ik onlangs ook tegen gekomen. Gewoon een ander lager gemonteerd en het was opgelost.
  11. Hallo Josua, Ik zou ook eens nakijken of de vriessensor niet defekt is. Deze bevindt zich in de verdamper onder het tableau, al meegmaakt als deze defekt is dat de auto blijft koelen en enorme plas water onder de auto.
  12. Hallo, Met de slijkplaat bedoel ik, verwijder het linkder voorwiel , dan zie je die zwarte wielkuip, verwijder die met die ongeveer 10 pluggen met kruisschroeverdraaier, dan zie je tegen de deurstijl een zwarte ronde rubber maak die los en bevestig langs daar u kabel, maar je moet binnen in de wagen ook het plaatje verwijderen waar de hendel bevestigt is voor de motorkap is. Het kan wel zijn dat je een stuk geluidsisolatie(een dikke moes) moet verwijdert worden. Nog vragen mail maar. mvg Youri
  13. Hallo, Het zal niet gemakkelijk zijn om van de plus van de batterij naar achter te gaan. Als ik kabels moet trekken voor de elektriciteit van trekhaak, ga ik via de linker slijkplaat te verwijderen, dan zie je afstoprubber deze verwijderen om zo langs binnen te komen onder het dashbord en zo langs de deurdrempels naar achter te gaan. Veel succes
×
×
  • Create New...