Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Winterwielen !!! wie heeft ze al !!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie o wie heeft er al winterwielen onder zijn nieuwe pica zitten?

Ik had een set van de vorige picanto van 2012.. maar die lopen vast op de remklauw..

Waarschijnlijk zitten er onder de GTLine grotere schijven op...

Ik weet het even niet meer..

Ben bang dat als ik weer een gebruikte set koopt, dat deze weer niet past...

Anders maar eens een wiel eraf halen voor de ET waarde.

Geplaatst

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn nieuwe picanto comfort plus navigator. Ik had mijn oude winterwielen gemonteerd en de remmen stonden ook vast. Dus de wielen zijn helaas niet uitwisselbaar.

Geplaatst

Ik rij gewoon met all season (al is dat nu geen KIA) :santa:
Niks wisselen en gewoon door! Met aangepaste snelheid naar gelang de omstandigheden.

Geplaatst

Ja dat kan ook, maar die zaten niet bij de lease, wel winterwielen.. maar die had ik al.

Maar die blijken dus niet te passen.

:no:

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb dit met mijn dealer besproken omdat hij mij tijdens de verkoop had verzekerd dat de oude wielen zouden passen. Uiteindelijk heb ik nieuwe passende stalen velgen gekregen waarop mijn oude winterbanden zijn gemonteerd. Ik moest hiervoor een bijdrage van €80,- betalen voor het omzetten van de banden en het balanceren. Al met al vond ik dit een redelijke oplossing.

• 2 weken later...
Geplaatst

Wij hebben vorige maand voor onze GT een nieuw wintersetje gekocht bij onze dealer Jan van Werkhoven in Houten.

Ik heb gevraagd om een maatje minder dus ben uitgekomen op 185/55 R15 in plaats van de standaard 195/45 R16.

Zij kwamen met een velg genaamd Ansang. Deze is nagenoeg identiek aan de standaard velg. Het verschil is natuurlijk de maat en deze velg is open tussen alle spaken.

4d516bd45162d8ba6ccb1b6c0be9b096.jpg&key=d3fb8357836ec1e32861a6ded5d2475b86e6c533087a86f4a3b8f747dbd65240

Wolter

• 4 weken later...
Geplaatst

Eindelijk winterwielen..

Winter is wel bijna voorbij...maar ik heb ze.

Bedankt voor alle reacties..

• Like 1
Geplaatst

Zal ik doen als ik weer in de opslag ben..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...