Machlo Geplaatst 13 December, 2017 Geplaatst 13 December, 2017 Hoi, even een korte vraag, kan wellicht aan een set winterbanden en velgen komen met de volgende waarden: steek 4x100 ET49 5,5J 175x65x14 voor een TA dus, gaat dat passen? dank voor het meedenken alvast. marc Quote
xtra40 Geplaatst 14 December, 2017 Geplaatst 14 December, 2017 kijk even eerst op je velgen die nu onder je auto zitten er zijn ik meen 2 soorten velgen met verschillende et waarden en als de et waarde niet goed is zit de velg tegen de remtang aan Quote
Machlo Geplaatst 14 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2017 37 minuten geleden zei xtra40: kijk even eerst op je velgen die nu onder je auto zitten er zijn ik meen 2 soorten velgen met verschillende et waarden en als de et waarde niet goed is zit de velg tegen de remtang aan Oké, doe ik. zit die ET waarde voor ieder type auto/picanto niet tussen een bepaalde range (min-max?). Quote
xtra40 Geplaatst 15 December, 2017 Geplaatst 15 December, 2017 23 uur geleden zei Machlo: Oké, doe ik. zit die ET waarde voor ieder type auto/picanto niet tussen een bepaalde range (min-max?). ja uiteraard zit je niet goed met de et waarden dan zitten je wielen tegen je remtang of stekende uit de wielkast en de belasting op de lagers is dan ook niet goed wat weer extra slijtage geeft 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.