HansH Geplaatst 20 December, 2017 Geplaatst 20 December, 2017 Kwam dit net tegen: techn. info plus prijzen Mocht de link om de 1 of andere reden niet werken: "De Niro Plug-in Hybrid heeft een 8,9 kWh groot accupakket, een pakket dat 1,56 kWh meer opslagkwaliteit heeft dan het exemplaar in de Hybrid. De elektromotor is 60 pk sterk, een elektromotor die samenwerkt met dezelfde 105 pk en 147 Nm sterke 1.6 als in de Hybrid. De Niro Plug-in Hybrid heeft daarmee een gecombineerd vermogen van 141 pk en 265 Nm. Een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h is in 10,8 tellen achter de rug, 0,7 seconden eerder dan bij de Hybrid. De topsnelheid ligt op 172 km/h. Op een volle lading komt de auto 55 kilometer ver (volgens de NEDC-cyclus).Kia biedt de Niro Plug-in Hybrid in twee smaken aan: DynamicLine en als Business Line. De prijzen betreffen respectievelijk € 34.595 en € 36.695. " Ik heb alleen wel mijn twijfels over die genoemde 141 pk en 265 Nm want dat zijn volgens mij de cijfers die bij de huidige hybridge horen. Hans. Quote
Ron Penguin Geplaatst 20 December, 2017 Geplaatst 20 December, 2017 Deze waarden staan in de Duitse folder ook vermeld, er is geen verschil tussen de 2 versies. Quote
Brat Pit Geplaatst 20 December, 2017 Geplaatst 20 December, 2017 Goed dat die keuze er een paar weken geleden nog niet was. Dat had het weer wat moeilijker gemaakt. Wat zou het werkelijke verbruik van zo'n auto zijn? Quote
gjcvro Geplaatst 20 December, 2017 Geplaatst 20 December, 2017 Sowieso klopt er volgens mij niets van het bericht. 1,56 kWh meer opslag opslagkwaliteit ? Volgens diezelfde autoweek heeft de hybrid juist 1,56 kWh.. Dan is het verschil wel een tikje meer.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.