Michiel193 Geplaatst 24 December, 2017 Geplaatst 24 December, 2017 Onze Picanto uit oktober 2014 heeft airco deze dient handmatig ingesteld te worden. Is het mogelijk de bediening hiervan te vervangen voor climate control unit? Ik zie deze units op eBay aangeboden worden maar ook dat die aan de achterkant behoorlijk verschillen qua stekkers. Quote
Murcielaygo Geplaatst 24 December, 2017 Geplaatst 24 December, 2017 Ik denk niet dat je er bent met enkel een ander paneel.Bij CC wordt alles met actuators geregeld, bij de handmatig instelbare gaat een hoop nog mechanisch.Er is alleen al een enorm verschil in het aantal stappen in de snelheidsregeling...In mijn ogen dus nauwelijks te doen... Quote
Michiel193 Geplaatst 24 December, 2017 Topic Starter Geplaatst 24 December, 2017 Oké had al verwacht dat het lastig zou zijn... Nog genoeg andere 'projectjes' wrappen b stijl, audio upgrade, LM velgen, middenarmsteun Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.