Android Carplay
0

10 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

Ik kreeg onderstaande mail terug van mijn dealer na update van de navi en info over Android Carplay. Klopt dit en zijn er alternatieven..

Naar aanleiding van onze mail correspondentie heb ik contact opgenomen met Kia Nederland om te vragen wat er op dit moment wel of niet mogelijk is.

Helaas moet ik u teleurstellen, Apple Carplay en Android auto zijn, en komen niet beschikbaar voor de Kia Cee’d welke geproduceerd zijn tot 2017.

Omdat uw auto is geproduceerd in 2016 (op naam gezet in februari 2017) zit hier een ander navigatie unit in, welke Apple Carplay en Android auto niet ondersteunen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gewoon op de huidige unit. Vreemd dat 2017 Ceed wel kan en 2016 niet. Wat is er anders?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb net even gespeeld met android auto in een kia carens.

Ik had hoge verwachtingen maar ben wat telleurgesteld.

Ik kon navigeren met google maps. Bellen en muziekluisteren met spotify, google music en dsaudio (app bij mijn nas).

Maps was duidelijk. Heb het bellen niet getest. 

Spotify kon ik alleen reeds actieve afspeellijst scrollen. Kon geen andere lijsten of muziek zoeken. 

Mn telefoon was compleet onbruikbaar. Flitsmeister kon ik niet aanzetten of raadplegen.

Een whatsaap lezen ging ook niet echt handig.

Heb via ok google wel een een whatsapp kunnen versturen. 

Ik had er persoonlijk meer van verwacht.... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

mm klinkt niet positief. Toch maar overschakelen naar apple?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb mijn picanto pas 1 dag maar krijg het nog niet voor elkaar mijn muziek op mijn mobiel via bluetooth af te spelen

heeft dat met die carplay te maken of vraag ik nu iets doms

radar detection krijg ik ook niet aan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb zomaar n uurtje mee gereden en ook even tijdens het stilstaan mee gespeeld. 

Mss dat ik niet de juiste apps.maar zal ik de toekomst zeker nog een apple play willen testen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welke units ondersteunen Android/iOS nou? Volgens de dealer waar ik een proefrit maakte was het "alles met het nieuwe scherm". Weet iemand wat dat betekent? Zo'n scherm met een SD-kaartlezer erboven toevallig? Want die zie ik in auto's uit 2016 al, dus dat lijkt dan weer niet te kloppen... :?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gistermiddag geprobeerd die informatie tevoorschijn te toveren, maar niet kunnen vinden. Hoe kom je in dat menu?

Wel gezien dat op de 2017 cee'd de unit daadwerkelijk anders is dan de jaren ervoor. Het telefoonknopje bijvoorbeeld, en de extra knop op het stuur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
0