RobertDeNiro Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 23 minuten geleden, Vince zei: Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Kun je er wat detailfoto's bij posten want ik zie nog niet hoe deze kitset past bij de voetenset die ik al heb? Zo, met foto's. Je ziet die zwarte schroef op de ene foto (met mijn vinger erbij). Die schroef gebruik je normaal om de voet aan de dakrails vast te zetten. Nu draai je die schroef er helemaal uit, dan komt de voet voor de dakrails los van de voet van de buisdrager. Dan monteer je de nieuwe voet voor de dakrails op de voet van de buisdrager met diezelfde zwarte schroef. En klaar ben je. Je ziet op mijn dakrails-voet nog het beveiligingskapje voor Peugeot zitten, vond het niet de moeite om op zoek te gaan naar een Kia kapje voor die paar keer per jaar dat ik de dragers op de auto heb 1 Quote
Vince Geplaatst 1 Juli, 2020 Geplaatst 1 Juli, 2020 2 uur geleden, RobertDeNiro zei: Zo, met foto's. Je ziet die zwarte schroef op de ene foto (met mijn vinger erbij). Die schroef gebruik je normaal om de voet aan de dakrails vast te zetten. Nu draai je die schroef er helemaal uit, dan komt de voet voor de dakrails los van de voet van de buisdrager. Dan monteer je de nieuwe voet voor de dakrails op de voet van de buisdrager met diezelfde zwarte schroef. En klaar ben je. Bedankt voor de foto's. Dat maakt het een stuk gemakkelijker te beoordelen. Helaas gaat het voor mijn oude systeem niet werken. De oude voeten passen niet in deze kitset. Ik zal naar iets anders uit moeten kijken. Quote
Carelse Geplaatst 10 Juli, 2021 Geplaatst 10 Juli, 2021 Hallo allen, ik vraag me af of de dakdragers voor mijn Sportage 2014 ook op de Niro Hybrid 2018 gaan passen. De dakrail ziet er n.l. hetzelfde uit. Iemand enig idee? Quote
Jannic Geplaatst 11 Juli, 2021 Geplaatst 11 Juli, 2021 Op 10-7-2021 om 11:34, Carelse zei: Hallo allen, ik vraag me af of de dakdragers voor mijn Sportage 2014 ook op de Niro Hybrid 2018 gaan passen. De dakrail ziet er n.l. hetzelfde uit. Iemand enig idee? Bij mij paste de dragers van mijn Sportage III prima op mij Niro model 2020. Het zijn deze: Farad Dakdragers KIA SPORTAGE 2010> met geintegreerde / dichte dakrails. Quote
Carelse Geplaatst 11 Juli, 2021 Geplaatst 11 Juli, 2021 Oké Jannic, ik ga het aankomende week proberen. Bedankt voor de info. Quote
Quinox Geplaatst 3 Augustus, 2022 Geplaatst 3 Augustus, 2022 Hallo, Ik ben nog op zoek naar een kit set 4076 voor de kia Niro. Heeft iemand deze toevallig nog over? Ik hoor het graag! Mvg Quote
Syrrah Geplaatst 13 Januari, 2023 Geplaatst 13 Januari, 2023 Ik heb de originele dakdragers van Kia, klopt het dat de achterste drager lager staat door de aflopende dakrails. De dragers zijn zelf even hoog, alleen de bevestiging rubbers zijn anders. Daardoor hangt de dakkoffer licht achterover, ik zag dit meerdere dragers. is dit niet nadelig? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.