A.Esders Geplaatst 30 Januari, 2018 Geplaatst 30 Januari, 2018 Heb geprobeerd zelf de transponder over te zetten in een nieuwe sleutelbehuizing. Waarcshijnlijk is hierbij de transponder beschadigd geraakt, de sleutel werkt niet meer (deuren niet open, starten kan maar slaat gelijk af) Wat zijn ongeveer de kosten om dit te vervangen ? Woon zelf in Nijmegen, maar vind de dealer erg prijzig (nog niet gevraagd aldaar) Een nieuwe sleutel heb ik dus.... Quote
Haldadir Geplaatst 30 Januari, 2018 Geplaatst 30 Januari, 2018 Heb geprobeerd zelf de transponder over te zetten in een nieuwe sleutelbehuizing. Waarcshijnlijk is hierbij de transponder beschadigd geraakt, de sleutel werkt niet meer (deuren niet open, starten kan maar slaat gelijk af) Wat zijn ongeveer de kosten om dit te vervangen ? Woon zelf in Nijmegen, maar vind de dealer erg prijzig (nog niet gevraagd aldaar) Een nieuwe sleutel heb ik dus.... Zou je mij eens kunnen e-mailen kijk ik even voor je Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 30 Januari, 2018 Geplaatst 30 Januari, 2018 8 uur geleden zei Haldadir: Zou je mij eens kunnen e-mailen @.nl kijk ik even voor je Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Haal even je e-mailadres weg. Dit is een openbaar forum en het meldden van mailadressen en/of telefoonnummers kan vervelende gevolgen hebben. Als je op de naam van de persoon klikt kun je deze een PB (prive bericht) sturen wat verder niemand kan zien. 1 Quote
Haldadir Geplaatst 31 Januari, 2018 Geplaatst 31 Januari, 2018 Haal even je e-mailadres weg. Dit is een openbaar forum en het meldden van mailadressen en/of telefoonnummers kan vervelende gevolgen hebben. Als je op de naam van de persoon klikt kun je deze een PB (prive bericht) sturen wat verder niemand kan zien.Bedankt voor de tipVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.