perry74 Posted March 18, 2018 Posted March 18, 2018 Hallo mensen op het forum, Wij zijn in afwachting voor onze nieuwe KIA Cee'd SW Design Edition. Waarschijnlijk komt ie vrijdag aan in de haven is ons verteld, dus zeer binnenkort rijden we deze mooie auto. toen ging ik een beetje op google kijken over kia en kwam dit forum tegen, en heb me dus aangemeld. dus ben benieuwd hier. Quote
Specialmade Posted March 18, 2018 Posted March 18, 2018 1 uur geleden zei perry74: Hallo mensen op het forum, Wij zijn in afwachting voor onze nieuwe KIA Cee'd SW Design Edition. Waarschijnlijk komt ie vrijdag aan in de haven is ons verteld, dus zeer binnenkort rijden we deze mooie auto. toen ging ik een beetje op google kijken over kia en kwam dit forum tegen, en heb me dus aangemeld. dus ben benieuwd hier. Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier. Nog even wachten en dan kan het genieten van de nieuwe aanwinst beginnen. Mooie aanwinst hoor zo’n KIA Cee'd SW Design Edition. Veel rijplezier en veilige kilometers. Als je de C’eed in bezit hebt zien wij graag wat foto’s van je nieuwe bolide. Quote
Recommended Posts