makia Posted March 30, 2018 Posted March 30, 2018 Hoi, Weet iemand of een iPhone 8 of Samsung Galaxy S9 idd goed draadloos laden in de nieuwe Picanto GT-line? De auto hebben we al en mijn vrouw mag bij wijze van bonus een telefoon uitzoeken. Vandaar de vraag. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 Dat moet je even opzoeken op de site van de telefoonfabrikant ik heb geen idee of de door jou genoemde telefoons draadloos op te laden zijn. Mijn Samsung S7 doet het prima. Maar ik gebruik die functie nauwelijks. Hij zit eigenlijk altijd verbonden via een kabeltje om via Android Auto Waze te gebruiken. Wolter Quote
Murcielaygo Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 iPhone 8 IS met Qi op te laden.Wat ik wel gelezen heb is dat je moet kijken naar de afmetingen van het "laadplankje". Een iPhone 8 PLUS heb je bijv. kans dat die niet past.Dus even het plankje opmeten en de maten van de telefoons opzoeken... Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted April 1, 2018 Posted April 1, 2018 iPhone 8 IS met Qi op te laden.Wat ik wel gelezen heb is dat je moet kijken naar de afmetingen van het "laadplankje". Een iPhone 8 PLUS heb je bijv. kans dat die niet past.Dus even het plankje opmeten en de maten van de telefoons opzoeken...De 8 plus is drietiende millimeter groter dan de 6 plus van mijn vriendin, dus dat past prima. Wolter Quote
makia Posted April 1, 2018 Author Posted April 1, 2018 Inmiddels is er een iPhone 8 aangeschaft en deze laadt idd keurig draadloos op in de Picanto. Dank allen. Quote
stansan Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Op 1-4-2018 om 14:26 zei Treespotter (aka Birdy): Dat moet je even opzoeken op de site van de telefoonfabrikant ik heb geen idee of de door jou genoemde telefoons draadloos op te laden zijn. Mijn Samsung S7 doet het prima. Maar ik gebruik die functie nauwelijks. Hij zit eigenlijk altijd verbonden via een kabeltje om via Android Auto Waze te gebruiken. Wolter Ah bij mij ook, kun jij mij vertellen hoe je een inkomend gesprek kan aannemen? Als waze erop staat zie ik geen popup als er gebeld wordt alleen de toon, maar ik kan niet de knoppen op het stuur gebruiken om aan te nemen. wel om uit te bellen. Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Sorry, ik heb geen idee. Wolter Quote
Recommended Posts