skoebidoe Posted April 23, 2018 Posted April 23, 2018 Inbouwnavigatie.com... Totaal onbetrouwbare verkoopsite,alles behalve van hun woord,verkopen goed,maar als er een probleem is,laten ze je stikken... Op 27/2/2018 bestelling geplaatst van een 2din navigatie en dashcam....(gelijkwaardig aan Witson) voor in onze Kia Pro_Ceed Op 06/03/2018 bestelling ontvangen,doch verkeerde navigatie gekregen... Zeer stroeve communicatie via mail of chat,reageren amper... Uiteindelijk werd mij meegedeeld dat de nav kon omgewisseld worden als ik alles terug opstuurde,wat ik ook gedaan heb,verzendingskosten zouden mij terugbetaald worden .... Na lang zagen en klagen toch de juiste nav gekregen,doch deze bleek al ergens ingezeten te hebben,waarneembaar aan de kunstoffen zijkanten...ik maak daar geen probleem van indien alles werkt en normaal is dit niet zichtbaar. Het plastieken afwerkingskader was er evenwel niet bij... Verschillende pogingen gedaan via chat,mail en zelfs bellen...elke keer werd mij van alles beloofd(als ik een reactie kreeg...)doch kwam niets van in huis...en werd ik aan het lijntje gehouden... De retourverzendingskosten werden tot op heden ook niet terugbetaald,desondanks ik een briefje met mijn rekeningnummer bij de verkeerde nav had gestoken zoals door hun gevraagd...ook daarna werd het nog eens bevestigd via chat,u had zogezegd niets gehad... Allemaal leugens en bedrog.... Tot op heden 23//04 hoor ik niets meer van dit bedrijf...conclusie...nav nog niet ingebouwd wegens onvolledig en nog eens geld kwijt van de retourzending(16,80€)...proper Dus mensen,wees voorzichtig...u wordt in de zak gezet Quote
Machlo Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Lees meerdere slechte ervaringen........... https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=104&t=177043& https://caraudioexpert.nl/waarschuwing-/ meestal Google ik eerst een en ander over internet bedrijven, kan een hoop ellende schelen..... Quote
capono Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Verbaast me niets. Situaties die wel naar wens gaan staan meestal niet op het internet. Ik heb overigens niets te maken met welk audiobedrijf dan ook. Ik ben alleen benieuwd hoe ze reageren op persoonlijk contact. De ervaringen op genoemde sites liegen er echter niet om. Lijkt inderdaad geen frisse tent. Quote
skoebidoe Posted April 24, 2018 Author Posted April 24, 2018 7 uur geleden zei capono: Wat zeggen ze als je belt? Dat de computer het nu even niet doet en ze aan geen informatie kan,ze ging me zo vlug mogelijk terugbellen...nooit iets van hun gehoord.... gisteren had ik bovenstaand bericht op hun website geplaatst,direct antwoord gekregen desondanks het al na 21 u was...zeiden dat ze het afwerkingskader opgestuurd hadden en in bp post in oog moest houden...vandaag zou ik van hun het track en trace nr krijgen..,jullie al iets gezien?ik allezins niet(zoals verwacht) hoe kan zulk bedrijf(of wat dan ook)zo ongestoord verder handelen ???en ze hebben dan zogezegd een keur stempel! 7 uur geleden zei capono: Wat zeggen ze als je belt? Quote
skoebidoe Posted April 24, 2018 Author Posted April 24, 2018 En ondertussen hebben ze mijn bericht van hun website gehaald...dat zegt genoeg .... Quote
capono Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Je kunt een klacht indienen bij het keurmerk. Quote
Machlo Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 16 minuten geleden zei capono: Je kunt een klacht indienen bij het keurmerk. Als ze daar al echt bij zijn aangesloten........(of waren)..... Quote
capono Posted April 24, 2018 Posted April 24, 2018 Zij zullen beter in staat zijn dit juridisch op te pakken als het keurmerk onterecht is. 1 Quote
Tallguy Posted April 26, 2018 Posted April 26, 2018 Je kan ook nog een review achterlaten via Google. Die kunnen ze niet weghalen (voor zover ik weet). En ze zijn aangesloten zijn bij het Webwinkel keurmerk (link) sinds 10-4-2018. Leg dus ook je klacht(en) bij hun neer als dit niet op korte termijn wordt afgehandeld. Quote
Recommended Posts