Jump to content

Recommended Posts

Posted

Inbouwnavigatie.com...
Totaal onbetrouwbare verkoopsite,alles behalve van hun woord,verkopen goed,maar als er een probleem is,laten ze je stikken...
Op 27/2/2018 bestelling geplaatst van een  2din  navigatie en dashcam....(gelijkwaardig aan Witson) voor in onze Kia Pro_Ceed 
Op 06/03/2018 bestelling ontvangen,doch verkeerde navigatie gekregen...
Zeer stroeve communicatie via mail of chat,reageren amper...
Uiteindelijk werd mij meegedeeld dat de nav kon omgewisseld worden als ik alles terug opstuurde,wat ik ook gedaan heb,verzendingskosten zouden mij terugbetaald worden ....
Na lang zagen en klagen toch de juiste nav gekregen,doch deze bleek al ergens ingezeten te hebben,waarneembaar aan de kunstoffen zijkanten...ik maak daar geen probleem van indien alles werkt en normaal is dit niet zichtbaar.
Het plastieken afwerkingskader was er evenwel niet bij...
Verschillende pogingen gedaan via chat,mail en zelfs bellen...elke keer werd mij van alles beloofd(als ik een reactie kreeg...)doch kwam niets van in huis...en werd ik aan het lijntje gehouden...
De retourverzendingskosten werden tot op heden ook niet terugbetaald,desondanks ik een briefje met mijn rekeningnummer bij de verkeerde nav had gestoken zoals door hun gevraagd...ook daarna werd het nog eens bevestigd via chat,u had zogezegd niets gehad...
Allemaal leugens en bedrog....
Tot op heden 23//04 hoor ik niets meer van dit bedrijf...conclusie...nav nog niet ingebouwd wegens onvolledig en nog eens geld kwijt van de retourzending(16,80€)...proper
Dus mensen,wees voorzichtig...u wordt in de zak gezet :-(

Posted

Verbaast me niets. Situaties die wel naar wens gaan staan meestal niet op het internet. Ik heb overigens niets te maken met welk audiobedrijf dan ook. Ik ben alleen benieuwd hoe ze reageren op persoonlijk contact. De ervaringen op genoemde sites liegen er echter niet om. Lijkt inderdaad geen frisse tent.

Posted
7 uur geleden zei capono:

Wat zeggen ze als je belt?

Dat de computer het nu even niet doet en ze aan geen informatie kan,ze ging me zo vlug mogelijk terugbellen...nooit iets van hun gehoord....

gisteren had ik bovenstaand bericht op hun website geplaatst,direct antwoord gekregen desondanks het al na 21 u was...zeiden dat ze het afwerkingskader opgestuurd hadden en in bp post in oog moest houden...vandaag zou ik van hun het track en trace nr krijgen..,jullie al iets gezien?ik allezins niet(zoals verwacht)

hoe kan zulk bedrijf(of wat dan ook)zo ongestoord verder handelen ???en ze hebben dan zogezegd een keur stempel!

7 uur geleden zei capono:

Wat zeggen ze als je belt?

 

Posted

En ondertussen hebben ze mijn bericht van hun website gehaald...dat zegt genoeg ....

Posted
16 minuten geleden zei capono:

Je kunt een klacht indienen bij het keurmerk.

Als ze daar al echt bij zijn aangesloten........(of waren).....

Posted

Je kan ook nog een review achterlaten via Google. Die kunnen ze niet weghalen (voor zover ik weet).

En ze zijn aangesloten zijn bij het Webwinkel keurmerk (link) sinds 10-4-2018. Leg dus ook je klacht(en) bij hun neer als dit niet op korte termijn wordt afgehandeld.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...