BdB Posted May 1, 2018 Posted May 1, 2018 Dank zij KIA dealer Kooiman Naarden, een rondje met de Stinger. Top auto !! Quote
BdB Posted May 2, 2018 Author Posted May 2, 2018 23 uur geleden zei BdB: Dank zij KIA dealer Kooiman Naarden, een rondje met de Stinger. Top auto !! Kan deze ook op de beginpagina ? Quote
XXX Posted May 2, 2018 Posted May 2, 2018 Mijn broer heeft ook een Stinger in bezit. Inderdaad, die rijdt bijna zo lekker als een Niro Daar krijg ik 'm altijd mee op de kast. 1 2 Quote
Specialmade Posted May 2, 2018 Posted May 2, 2018 4 uur geleden zei KiaNiro: Mijn broer heeft ook een Stinger in bezit. Inderdaad, die rijdt bijna zo lekker als een Niro Daar krijg ik 'm altijd mee op de kast. Zeg je broer maar dat ik het helemaal met jou eens ben. Quote
Rox Posted May 2, 2018 Posted May 2, 2018 De stinger wordt de nek omgedraait door de bpm, menig autowebsite is van mening dat hij niet onderdoet van bmw of mercedes...maarja dat logo. Ik blijf erbij dat de gemiddelde koper (patser/pimp/petje) geen Kia koopt als hij voor hetzelfde bedrag een instap/2e hands bmw kan kopen. Zonde maar wel leuk voor de kia liefhebber die toch in een redelijk exclusieve (zowel uitvoering als aantallen) auto kan rijden Quote
Guest Hop Sing Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Op 2-5-2018 om 15:21 zei Rox: De stinger wordt de nek omgedraait door de bpm, menig autowebsite is van mening dat hij niet onderdoet van bmw of mercedes...maarja dat logo. Ik blijf erbij dat de gemiddelde koper (patser/pimp/petje) geen Kia koopt als hij voor hetzelfde bedrag een instap/2e hands bmw kan kopen. Zonde maar wel leuk voor de kia liefhebber die toch in een redelijk exclusieve (zowel uitvoering als aantallen) auto kan rijden In Nederland is de prijs een ton. Waar ik nu woon kennen ze geen bpm, hier kost ie omgerekend 55 mille. Quote
Guest Hop Sing Posted July 18, 2018 Posted July 18, 2018 Mooi forum, helaas nix nada nul info inzake mijn stinger. M'n broer is hier van het forum verdwenen, hij heeft problemen met de reclame van hilox, kan niet tegen het geknipper, is epilepsie patiënt. Hij had nog wel aangeboden een handleiding te maken. Eigenlijk is dit wel een k*tforum. Note: graag taalgebruik aanpassen Quote
Guest Hop Sing Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 Op 18-7-2018 om 18:37, Hop Sing zei: Mooi forum, helaas nix nada nul info inzake mijn stinger. M'n broer is hier van het forum verdwenen, hij heeft problemen met de reclame van hilox, kan niet tegen het geknipper, is epilepsie patiënt. Hij had nog wel aangeboden een handleiding te maken. Eigenlijk is dit wel een k*tforum. Note: graag taalgebruik aanpassen Excuses. Quote
Guest Hop Sing Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 (edited) Ben ik de enige Nederlander die (in het buitenland) een Stinger rijdt? Edited September 9, 2018 by Hop Sing Quote
Guest Hop Sing Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Blijkbaar wel dus ... Geen enkele reactie in deze vier maanden. Quote
Recommended Posts