Dennis_N-V Posted May 1, 2018 Posted May 1, 2018 Beste mede Kia rijders, Zo nu en dan gebruik ik bluetooth in de auto om met Google muziek muziek af te spelen. Wanneer ik via media naar bluetooth ga op de radio, wordt de muziek niet automatisch afgespeeld. Ik dacht dat dit voorheen wel het geval was. Iemand een vergelijkbare ervaring? Quote
ehombie Posted May 2, 2018 Posted May 2, 2018 Voor de zekerheid. Over welke radio type hebben we het? Standaard..of navigatie... Quote
Guest Hanske Posted May 8, 2018 Posted May 8, 2018 Heeft er misschien niets mee te maken, maar ik zelf heb de ervaring als men met meerdere toestellen connectie heb moet je het toestel wat geen muziek afspeelt van de Bluetooth afhalen. m.a.w. als ik samen met mijn vrouw in de auto zit en ik speel muziek met mijn toestel moeten we de Bluetooth bij het toestel van mijn vrouw uitzetten. Quote
Dennis_N-V Posted May 8, 2018 Author Posted May 8, 2018 Het werkt ook niet als ik alleen in de auto zit Quote
Murcielaygo Posted May 9, 2018 Posted May 9, 2018 Geen ervaring met de Rio, maar bij de Picanto start muziek NIET automatisch bij selectie van BT. Sterker nog, je kunt niet eens iets bedienen...Het gebeurt wel met regelmaat dat mijn iPhone spontaan muziek "voor" zet bij koppelen met BT, maar dat is een probleem van de iPhone en geen feature... Quote
Recommended Posts