Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Kia-rijders,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Niro Dynamicline.

Ik heb hem gekocht vanwege de hybride aandrijflijn. Wel had ik nog enige twijfels na het lezen van de gebruikscijfers van sommige Niro-rijders.

Nu, na de eerste 1000 km, kan ik alleen maar beamen dat je met de Niro echt zuinig kunt rijden. Uiteraard heb ik extra mijn best gedaan om de boom zo veel mogelijk te laten groeien:-)

Het verbruik, waarvan twee derde over de snelweg, kwam uit op 1 op 23,5 km!  Zelfs bij 110 km/uur rijdt hij korte afstanden volledig elektrisch.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze fantastische reiswagen. 

Posted
5 uur geleden zei Vince:

Hallo Kia-rijders,

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Niro Dynamicline.

Ik heb hem gekocht vanwege de hybride aandrijflijn. Wel had ik nog enige twijfels na het lezen van de gebruikscijfers van sommige Niro-rijders.

Nu, na de eerste 1000 km, kan ik alleen maar beamen dat je met de Niro echt zuinig kunt rijden. Uiteraard heb ik extra mijn best gedaan om de boom zo veel mogelijk te laten groeien:-)

Het verbruik, waarvan twee derde over de snelweg, kwam uit op 1 op 23,5 km!  Zelfs bij 110 km/uur rijdt hij korte afstanden volledig elektrisch.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze fantastische reiswagen. 

Leuk om te horen dat je tevreden bent met de Niro. Mooi gemiddeld verbruik hoor.