wes1990 Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Ik heb onlangs gepost dat ik interesse had in een demowagen Kia Ceed SW Gt-line 1.6 crdi 136pk. Nu heb ik bij mijn dealer nog een mooie full option Kia sportage 4 van 1 jaar oud zien staan waar ik ook interesse heb. Als de prijs niet te veel afwijkt van de Ceed kan het best wel eens de keuze worden. Ik vroeg me alleen af wat jullie vonden van de 1.7 CRDi motor met 116pk. Is deze motor krachtig genoeg voor deze wagen en hoe zuinig is hij? In benzine heb ik geen interesse ondanks dat diesel duurder is in België sinds kort. Ik heb het geluk dat ik op het bedrijf kan tanken. 1 Quote
bigwade Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 Zou je niet eens gaan proefrijden in die SP4 ? bij een diesel is het koppel belangrijker dan de pékaatjes. 1 Quote
Toby Posted May 24, 2018 Posted May 24, 2018 (edited) Hey Wes ik rijdt een sportage 4 sense 1.7 CRDI uitvoering met de 19 inch wielen. Ik zou hem opnieuw kopen moest ik het opnieuw doen,voor mij is de motor vlot genoeg ik kan vlot mee met het verkeer. Maar de sportage 4 is zo fijn om mee te rijden ,ikk snap heus niet waarom mensen zoveel geld aan die dure Duitsers geven.https://myalbum.com/album/jIoh6Ks9G2g3 Ik rij zo'n 30000 km per jaar waar van 80% autostrade en ik rijd goed door meestal zo rond de 130 km/u mijn verbruik zit rond de 7 liter in de zomer iets onder in de winter iets boven. Edited May 24, 2018 by Toby 1 Quote
wes1990 Posted May 24, 2018 Author Posted May 24, 2018 Hey, Mooie Sportage!! Ik ben gaan zien voor de Sportage maar de kleur viel in het echt redelijk tegen. Ik ben uiteindelijk voor de ceed SW gt-line gegaan. Wetende dat het een uitgaand model is, maar kreeg een fikse korting en vind de opvolger qua interieur niet zo mooi als de huidige. 1 Quote
Recommended Posts