Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wie weet er waar ik mooie 15 inch velgen kan kopen voor mijn picanto ?

heb al heel wat sites gehad maar er is weinig keus vind ik in 15 inch velgen met een steek 4 x 100

misschien is er dan iemand die wel een idee / hint / tip voor mij hebt en mij hiermee kan helpen

had al een aantal weken geleden velgen besteld , 15 inch van wolfrace CUPVELGEN maar deze kunnen helaas niet meer geleverd worden

dus moeten maar weer op jacht !!

Greeeeetz DAN!

Geplaatst

ja die site kende ik imiddels al een tijdje maar vin het maar niks wat er allemaal op staat en de velgen die mooi zijn die zijn niet leverbaar website van niks en de velgen die ik besteld had moest dan 6 tot 8 weken duren imiddels ben ik 12 weken verder en kreeg een telefoontje dat het eind juli zal worden maar dat wisten ze ook nie 100% zeker dus dan zit je al op 16 weken.

Geplaatst

je zou ff kunnen bellen naar GM-Tec en daar ff vragen of langs gaan. Die zitten in Oud-Beijerland en is een Honda tuningszaak van een vriend van me.

Ik heb daar zelf nu ik een Sportage heb gekocht me velgen vandaan laten komen.

telefoon is : 0186-640405

Zij kunnen je vast wel aan strakke velgen helpen, die van mij hebben ze ook kunnen regelen. En als het goed is kunnen er dezelfde velgen onder als de honda's dus keuze zat dan.

Mocht je bellen of langs gaan, zeg dan maar dat je via mij ( Ursin ) gekomen bent.

Greetz,

DD

Geplaatst

Ik heb daar zelf nu ik een Sportage heb gekocht me velgen vandaan laten komen.

En als het goed is kunnen er dezelfde velgen onder als de honda's dus keuze zat dan.

Mocht je bellen of langs gaan, zeg dan maar dat je via mij ( Ursin ) gekomen bent.

Greetz,

DD

Hey Ursin, betekend dat alle Honda velgen op Kia's passen ?

of alleen bepaald typen ?

grtz

Frank

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...