mair Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Hallo Kia liefhebbers, Ik ben Manfred, 43 jaar, getrouwd en naast een fantastische vrouw heb ik een fantastische zoon en ben woonachtig in het mooie Leeuwarden. Naast die fantastische vrouw en zoon zijn wij sinds gisteren, volgende week krijgen wij hem pas, eigenaar geworden van een hele mooie Kia Rio 3 1.2 CVVT PLUS PACK 5 deurs benzine uit 2012 met +/- 90000 km op de teller in de mooie kleur zilver met het geblindeerde achterraam (wat ik echt heel mooi vind). De keuze voor een Kia Rio 3 was al snel gemaakt toen wij deze mooie auto's voorbij zagen komen, de keuze voor deze auto is vooral gemaakt omdat de auto heel goed onderhouden is en de garage een wel hele mooie deal voor ons maakte. Eigenlijk wilde ik het SUPER PACK omdat deze nog net wat luxer is en dan bij voorkeur ook nog met de navigatie maar deze deal konden wij niet laten lopen. Nu heb ik al begrepen dat de meeste opties achteraf nog aangebracht kunnen worden, dit wil ik dan ook graag nog laten doen. Na wat speurwerk heb ik de Pimpmasters al gevonden, ik zal hier even contact mee opnemen voor het één en ander Ik hoop nog vele jaren in deze mooie auto rond te mogen rijden. Mochten er nog vragen zijn dan mogen jullie deze natuurlijk altijd stellen. Groetjes, Manfred Quote
Specialmade Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 6 uur geleden zei mair: Hallo Kia liefhebbers, Ik ben Manfred, 43 jaar, getrouwd en naast een fantastische vrouw heb ik een fantastische zoon en ben woonachtig in het mooie Leeuwarden. Naast die fantastische vrouw en zoon zijn wij sinds gisteren, volgende week krijgen wij hem pas, eigenaar geworden van een hele mooie Kia Rio 3 1.2 CVVT PLUS PACK 5 deurs benzine uit 2012 met +/- 90000 km op de teller in de mooie kleur zilver met het geblindeerde achterraam (wat ik echt heel mooi vind). De keuze voor een Kia Rio 3 was al snel gemaakt toen wij deze mooie auto's voorbij zagen komen, de keuze voor deze auto is vooral gemaakt omdat de auto heel goed onderhouden is en de garage een wel hele mooie deal voor ons maakte. Eigenlijk wilde ik het SUPER PACK omdat deze nog net wat luxer is en dan bij voorkeur ook nog met de navigatie maar deze deal konden wij niet laten lopen. Nu heb ik al begrepen dat de meeste opties achteraf nog aangebracht kunnen worden, dit wil ik dan ook graag nog laten doen. Na wat speurwerk heb ik de Pimpmasters al gevonden, ik zal hier even contact mee opnemen voor het één en ander Ik hoop nog vele jaren in deze mooie auto rond te mogen rijden. Mochten er nog vragen zijn dan mogen jullie deze natuurlijk altijd stellen. Groetjes, Manfred Welkom op dit forum en veel leesplezier maar dat is al gelukt zie ik. Je hebt de Pimpmasters al gevonden. De pimpmaster(s) kunnen wel het een en ander. Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst de Kia Rio 3. Quote
Johan Optima Posted June 3, 2018 Posted June 3, 2018 Gefeliciteerd met je mooie aankoop! Heel veel veilige kilometers gewenst. Quote
Recommended Posts