bertb Posted June 27, 2018 Posted June 27, 2018 hallo,allemaal.mijn naam is bertb op het forum.ik rij al jaren citroen c5.en daarvoor xantia.maar nu wil mijn vrouw een hoge instap auto en is mijn keuze op een kia sportage gevallen.en morgen moet ik proefrijden. het zal mij benieuwen.het is een kia sportage van 2012 met 36000 km op de teller.een 1.6 GDI SUPER PACK.met alles erop en eraan.ik hoop dat hij bevalt.maar later meer hierover.m.vr.gr bertus Quote
Ed-Car Posted June 28, 2018 Posted June 28, 2018 Welkom gaat je vast bevallen. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
bertb Posted June 29, 2018 Author Posted June 29, 2018 Op 27-6-2018 om 17:03 zei bertb: hallo,allemaal.mijn naam is bertb op het forum.ik rij al jaren citroen c5.en daarvoor xantia.maar nu wil mijn vrouw een hoge instap auto en is mijn keuze op een kia sportage gevallen.en morgen moet ik proefrijden. het zal mij benieuwen.het is een kia sportage van 2012 met 36000 km op de teller.een 1.6 GDI SUPER PACK.met alles erop en eraan.ik hoop dat hij bevalt.maar later meer hierover.m.vr.gr bertus nou,gisteren een uurtje proefgereden en ik moet zeggen niet slecht.maar hij wordt donderdag of vrijdag afgeleverd.dan gaan we het echt even uitproberen.ik heb nu een tijd in de file gestaan bij utrecht. wij zijn tot nu toe zeer tevreden.nou dit was het dan weer. tot de volgende keer. Quote
Specialmade Posted June 29, 2018 Posted June 29, 2018 3 uur geleden zei bertb: nou,gisteren een uurtje proefgereden en ik moet zeggen niet slecht.maar hij wordt donderdag of vrijdag afgeleverd.dan gaan we het echt even uitproberen.ik heb nu een tijd in de file gestaan bij utrecht. wij zijn tot nu toe zeer tevreden.nou dit was het dan weer. tot de volgende keer. Gefeliciteerd met de aanschaf van een Kia Sportage. Hier zul je zeker geen spijt van krijgen. Is een fantastische auto met een hoge instap. Alvast veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Maak eens wat foto's van je nieuwe bolide en plaats deze hier op de site. Zijn ze gek op hier. Quote
Recommended Posts