Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Caravanspiegels voor Niro

Aanbevolen Berichten

Gast PeterW61
Geplaatst

Heeft er iemand ervaring met caravanspiegels in gebruik op de Niro. Welk type werkt het best en is meest stabiel. Had altijd Emuk, toppertjes op vorige auto, maar die zijn er niet op maat voor de Niro. 

Geplaatst

Na Emuk op mijn Golf ben ik bij Oppi terechtgekomen voor mijn Carens.

Die pasten weer niet op de Niro, dus nu tuf ik rond met Brunsgaard.

Die zijn universeel. Bevalt me zeer goed.

Geplaatst

De vierpunts.

Geplaatst

Wij gebruikende Milenco spiegels.  Deze had ik al op onze vorige auto, en passen ook op de Niro.   Ze bewegen ook goed mee als de spiegel naar binnen klapt en zijn stabiel tijdens het rijdenmilenco-caravanspiegels-aero-spiegel-vlak-glas-zwart-5060101831601.thumb.jpg.6deb661303e7fad54a8103e5158d904c.jpg

Gast PeterW61
Geplaatst

Dankjewel Peterd en Toonvkr, jullie hebben mij geholpen. Heb de 4 punts besteld.

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb nog Oppi van mijn vorige auto, Citroen C5. Deze blijken prima op de Niro te passen. Deze zijn ook speciaal voor de Niro te betellen. Set kost 99 euro.

Deze spiegels bevallen mij erg goed, zeker voor taps toelopende spiegels een uitkomst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...