Gast PeterW61 Geplaatst 1 Juli, 2018 Geplaatst 1 Juli, 2018 Heeft er iemand ervaring met caravanspiegels in gebruik op de Niro. Welk type werkt het best en is meest stabiel. Had altijd Emuk, toppertjes op vorige auto, maar die zijn er niet op maat voor de Niro. Quote
PeterD Geplaatst 1 Juli, 2018 Geplaatst 1 Juli, 2018 Na Emuk op mijn Golf ben ik bij Oppi terechtgekomen voor mijn Carens. Die pasten weer niet op de Niro, dus nu tuf ik rond met Brunsgaard. Die zijn universeel. Bevalt me zeer goed. Quote
Gast PeterW61 Geplaatst 2 Juli, 2018 Geplaatst 2 Juli, 2018 Type met twee of vier punts montage? Quote
Toonvkr Geplaatst 3 Juli, 2018 Geplaatst 3 Juli, 2018 Wij gebruikende Milenco spiegels. Deze had ik al op onze vorige auto, en passen ook op de Niro. Ze bewegen ook goed mee als de spiegel naar binnen klapt en zijn stabiel tijdens het rijden Quote
Toonvkr Geplaatst 3 Juli, 2018 Geplaatst 3 Juli, 2018 plaatje hierboven komt van internet, is natuurlijk niet de Niro. Spiegels zijn in de meeste caravanzaken te koop. Ook via internet verkrijgbaar. Quote
Gast PeterW61 Geplaatst 3 Juli, 2018 Geplaatst 3 Juli, 2018 Dankjewel Peterd en Toonvkr, jullie hebben mij geholpen. Heb de 4 punts besteld. Quote
FransNiro Geplaatst 13 Augustus, 2018 Geplaatst 13 Augustus, 2018 Ik heb nog Oppi van mijn vorige auto, Citroen C5. Deze blijken prima op de Niro te passen. Deze zijn ook speciaal voor de Niro te betellen. Set kost 99 euro. Deze spiegels bevallen mij erg goed, zeker voor taps toelopende spiegels een uitkomst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.