JeroenV Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Even voorstellen: Jeroen, geboren in 1980, wonend in Noord Brabant en (oa) autogek. Autogeschiedenis prive Hyundai Scoupe Turbo Subaru Impreza 555 Daarna zakelijk Seat Ibiza FR TDI Alfa Romeo Mito sport Audi A1 (compleet in s-line) Huidig: Volvo V40 D4 En o ja, ik heb sinds januari ook nog wat anders voor als het lekker weer is Sinds vorige week heb ik, aangezien de Volvo er in september uit moet, een Niro in bestelling staan. Heb gekozen voor de Executive edition in de kleur Pearl white. Wanneer hij komt weet ik nog niet exact, maar in ieder geval is de bestelling gedaan. Quote
Ed-Car Posted July 6, 2018 Posted July 6, 2018 Cool een corvette staat ook op mijn lijstje.Maar moet het eerst met deze doen. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
JeroenV Posted July 6, 2018 Author Posted July 6, 2018 Haha, schaalmodellen zijn ook leuk maar een echte is toch net wat beter Ik heb alleen een schaalmodel van mijn eigen auto, zodat ik er thuis ook naar kan kijken. De echte staat namelijk als hij niet wordt gebruikt iets verderop binnen in de veilige stalling. 2 Quote
JeroenV Posted July 30, 2018 Author Posted July 30, 2018 Vandaag te horen gekregen dat de Niro in week 38 komt, kan gaan aftellen dus Quote
Specialmade Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 17 minuten geleden, JeroenV zei: Vandaag te horen gekregen dat de Niro in week 38 komt, kan gaan aftellen dus Sterkte met aftellen en nog even volhouden. Dan kan in week 38 het genieten beginnen. Quote
JeroenV Posted August 6, 2018 Author Posted August 6, 2018 Wordt net gebeld door de dealer dat de auto er al is, maar niet eerder uitgeleverd mag/kan worden ivm contract op mijn huidige auto. Hij staat dus al wel klaar, maar moet echt nog wachten tot week 38. Quote
Specialmade Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Mooie uitvoering hoor. Veel rijplezier maar dat zal wel lukken. Alleen die kleur hé Quote
JeroenV Posted September 17, 2018 Author Posted September 17, 2018 Bedankt Die kleur bevalt me uitstekend, je ziet echt het verschil met normaal wit. En daarbij rijden er al genoeg donkergekleurde Niro's rond Quote
Recommended Posts