Relena Posted July 3, 2009 Posted July 3, 2009 Wil een kia soul dag organiseren in Limburg. Waar we onder het genot van een hap en een drankje (fris). Een leuke landelijke dagtour maken in de omgeving van Maastricht, Roermond, Horn, Thorn enz. Heb al een paar locaties op het oog waarvan ik denk dat we gebruik mogen maken van de faciliteiten. Maar moet natuurlijk weten of er onder de forumleden genoeg animo is of zelfs mensen die me mee willen helpen. Bedoeling is Tussen april en juni 2010. Laat wat van je horen. Groetjes, Relena
KIASOULAP Posted July 4, 2009 Posted July 4, 2009 Leuk idee... Wordt natuurlijk even puzzelen met werk en zo, maar ben zeer geinteresseerd. Groeten
Relena Posted July 4, 2009 Author Posted July 4, 2009 Kom maar op zet binnenkort gegevens op het forum waarna we aan de slag kunnen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Kan heel leuk worden een wagen als de Kia Soul is natuurlijk perfect voor zoiets. Ben zelfs aan het denken om voor de mensen die met hun kia komen een kleine brochure te maken van leuke momenten van de dag, als herinnering. Deze brochure laat ikzelf maken geen kosten voor de leden. Dus laat maar horen als je ook wil komen. Groetjes, Relena
Relena Posted July 5, 2009 Author Posted July 5, 2009 Wil een kia soul dag organiseren in Limburg.Waar we onder het genot van een hap en een drankje (fris). Een leuke landelijke dagtour maken in de omgeving van Maastricht, Roermond, Horn, Thorn enz. Heb al een paar locaties op het oog waarvan ik denk dat we gebruik mogen maken van de faciliteiten. Maar moet natuurlijk weten of er onder de forumleden genoeg animo is of zelfs mensen die me mee willen helpen. Bedoeling is Tussen april en juni 2010. Laat wat van je horen. Groetjes, Relena Zal geregeld terug komen om de animo van onze forumleden te checken zodat we het niet vergeten en op tijd een overzicht hebben. Er is nog tijd genoeg. Groetjes, Relena
Bert Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Lijkt ons een geweldige ervaring om met een file Soul rijders achter elkaar te rijden door het mooie Limburg . We horen graag een datum i.v.m. plannen van onze voorjaars vakantie,want hier willen we bij zijn. Groeten uit Purmerend van Iet en Bert.
Kia soul fan Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Hallo Relena Lijkt ons ook erg leuk een Kia soul dag!!! En bij deze melden wij ons ook aan groet Richard
Relena Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Hoe meer zielen hoe meer vreugd Richard. Jij en de anderen horen nog van mij. Groetjes, Relena
Smart Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Huh! Dag organiseren voor alleen Soulrijders? Ik heb ook een ziel hoor, trap er maar weer op......! Nu moet ik weer werken aan mijn zelfvertrouwen. Maaruh, heel veel plezier toegewenst volgend jaar! KEEP THE SOUL ALIVE!!
brouwer2001 Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 @smart: kan jij een venga dag organiseren. gr ronald
Smart Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 @smart:kan jij een venga dag organiseren. gr ronald Hahahahaha ja Ronald, dat was een inkoppertje. Ennuh, bedankt! Dat er een Venga dag moet komen is zeker, maar ik betwijfel of er in 2010 genoeg mensen op dit forum zijn die dan een Venga hebben aangeschaft om zo'n dag te organiseren. We zien wel joh!
El-Rio-Grande Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Over meetings gesproken... Goed initiatief, zo'n Soul dag! Ik overweeg om (na een jaartje geskipt te hebben) aankomend jaar wel weer een Kia (Speed) Meeting te organiseren. Wanneer, hoe en waar weet ik dus nog niet, laten we voorzichtig gokken op juli / augustus. Mensen die absoluut interesse hebben maar in een specifieke periode echt niet kunnen (door vakantie bijvoorbeeld) kunnen mij alvast een prive bericht sturen. Helemaal rekening houden met dat soort data zal niet mogelijk zijn denk ik (of iedereen gaat tegelijk op vakantie) maar denk dat we er wel een leuke dag van moeten kunnen maken.. Groetjes, Peter
Smart Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Over meetings gesproken...Ik overweeg om (na een jaartje geskipt te hebben) aankomend jaar wel weer een Kia (Speed) Meeting te organiseren. Groetjes, Peter Een leuk initiatief. Als ik de Kia Venga koop ben ik zeer zeker van de partij. Tenzij het echt midden in onze zomervakantie valt natuurlijk. Zo'n meet & greet is juist ook een gelegenheid om kennis te maken met forumleden.
Guest GreyGriffin Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Ook mijn ego had een lichte deuk opgelopen, nadat ik moest vernemen dat de eerstvolgende Kia-bijeenkomst alleen voor Soul-rijders was bedoeld. Maar ik ben weer een stukje zelfbewuster geraakt, nu Peter voornemens is voor 2010 een Kia Meeting op poten te zetten. En die opmerking over de Soul-dag is natuurlijk maar gekkigheid: het lijkt me een schitterend gezicht om een grote roedel Souls in alle mogelijke kleuren bij elkaar te zien op
Smart Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 ...........En die opmerking over de Soul-dag is natuurlijk maar gekkigheid: het lijkt me een schitterend gezicht om een grote roedel Souls in alle mogelijke kleuren bij elkaar te zien op
Guest GreyGriffin Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Hallo Smart, Geen angst, het zijn vast allemaal Gentle Souls... GreyGriffin
bigwade Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Hey Relena, met voldoende leden kun je een versie van dit: http://www.kiaclub.nl/soul/2918-kia-soul-rocks.html#post16476 gaan doen op het terrein van Nedcar, plek zat.........
the soul man Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 renata , geweldig idee wij komen zeker als er war meer bekend is ....
Venga1 Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Hoi Relena Dat is nou echt saamhorigheid. Leuke actie, ik een zeer mooi landschap. Maar ik voel me toch een beetje:hammer: Komt dit omdat de Venga al drie modificaties heeft gehad. Veel plezier met organiseren.
Smart Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 renata , geweldig idee wij komen zeker als er war meer bekend is .... Renata......?
bigwade Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 renata , geweldig idee wij komen zeker als er war meer bekend is .... war..... ??
brouwer2001 Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 nieuw spel ipv raad het plaatje raad het woord!
the soul man Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 ik heb het spel gewonnen ..... renata ..... = relena war ....... = wat ben ik ff blij dat we niet allemaal zo perfect zijn als jullie .. maar goed , wei komme duz oook !!!:shock:?? (wij komen dus ook) hahaha
Peterrrrr Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Dat kan niet missen... @ Relena: als ik iets kan betekenen... Ik heb voor die dag 2 Kia Soul's te huur, 1 Xpect Cool met 16" en een X-ecutive
Recommended Posts