Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal. Ondanks dat mijn profielnaam 'Naamloos' is heb ik natuurlijk wel een naam.

Mijn naam is Sander en ik rijdt sinds een jaar een 2013 Kia sportage 1.6 GDI (schakel) met Super pack en momenteel 71k op de teller.
Het is mijn allereerste eigen auto en ik vind dat ik zeker geen slechte beslissing heb gemaakt. Daarvoor gebruikte ik wel een de auto van mij moeder, een Daihatsu cuore, waarbij ik altijd
naar binnen moest kruipen (ik ben redelijk groot). Dat is waarschijnlijk één van de redenen dat ik een hoge en ruime auto wilde hebben.

Paar kiekjes van mijn auto:

auto1.jpg.5da77abac92600a36dc293bda3934eb6.jpg

auto2.jpg.fae14b76ccef0c5ae322ec12b184224b.jpg

Ik zal hier en daar op het forum gaan rondneuzen!

Groeten,
Sander.

Posted

Welkom op dit forum en veel leesplezier.  Dat heb je goed gedaan Sander, je eerste auto en dan meteen en SP3. Mooie aanwinst hoor. suc6.

Posted

Eerste auto en direct zo een dikke kia.
Heb je goed gedaan.

Probleem is dan wel dat je nooit meer kleiner of een ander merk zou willen rijden.
🤣

Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.

Posted
14 uur geleden zei Ed-Car:

Probleem is dan wel dat je nooit meer kleiner of een ander merk zou willen rijden.

Dat probleem ondervind ik nu al. Ik was altijd heel erg fan van SUV's en sedans, maar sinds ik deze Kia heb vind ik sedans extreem onpraktisch vanwege de kleine onhandige kofferbak.

Ik zal nu echt niet snel een sedan kopen haha