BarneyRubble Geplaatst 22 Juli, 2018 Geplaatst 22 Juli, 2018 (aangepast) Beste Niro rijders en andere forumgenoten, Weet iemand wat de optie Ruitenwisser verlichting Aan/Uit inhoud ? Dit staat vermeld op pagina 5-84: Weergave ruitenwisser/verlichting (indien van toepassing): Als deze op‐ tie wordt aangevinkt, wordt de weer‐ gave ruitenwisser/verlichting ingeschakeld. 22 Juli, 2018 aangepast door Eric-H Quote
Toonvkr Geplaatst 22 Juli, 2018 Geplaatst 22 Juli, 2018 52 minuten geleden, Eric-H zei: Beste Niro rijders en andere forumgenoten, Weet iemand wat de optie Ruitenwisser verlichting Aan/Uit inhoud ? Dit staat vermeld op pagina 5-84: Weergave ruitenwisser/verlichting (indien van toepassing): Als deze op‐ tie wordt aangevinkt, wordt de weer‐ gave ruitenwisser/verlichting ingeschakeld. Als je dit aan hebt staan; telkens als je de ruitenwisser of de verlichtingshendel bedient, verschijnt er op het display van je dashboard enkele seconden een plaatje, waarin zichtbaar is in welke stand je ruitenwisserhandel of verlichtingshandel staat. (bijv. automatisch, of dimlicht of snel, ) Quote
BarneyRubble Geplaatst 22 Juli, 2018 Topic Starter Geplaatst 22 Juli, 2018 Oh oké dat van de verlichting dat had ik inderdaad al gezien maar heb nog geen ruitenwisser aan gehad vanwege geen regen maar fijn om te weten Bedankt voor je snelle reactie Toonvkr Groet Eric Quote
BarneyRubble Geplaatst 28 Juli, 2018 Topic Starter Geplaatst 28 Juli, 2018 (aangepast) Beste Niro rijders en Forumgenoten, Kan hier iemand foto's plaatsen van een Niro Gravity Bleu met het extra pakket" Design Pack " ( of andere kleur ) met liefst 18 inch velgen, een foto van de chromen strip aan de zijkant, de 2 luchtinlaat grille aan de voorkant en schijnbaar een chrome strip aan de achterkant. Ik kan op dit moment geen Niro inclusief dit pakket bij een Dealer in de buurt die hem zo heeft staan vinden. Pas als ik het gezien heb kan ik een keuze maken. Bij voorbaat mijn dank. Eric. 28 Juli, 2018 aangepast door Eric-H Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.