Regulus_Regulus Geplaatst 2 Augustus, 2018 Geplaatst 2 Augustus, 2018 Zojuist voor de DERDE keer in anderhalf jaar tijd is mijn Niro aangereden. De eerste keer doordat mijn voorganger plots achteruit reed. De andere twee keren terwijl hij geparkeerd stond. Hiervoor had ik een 10 jaar oude Renault, daar heb ik in 4 jaar tijd slechts 1 keer schade aan gehad.... Hebben andere Niro rijders last van dit soort aantrekkingskracht van hun auto? Quote
Freaky Geplaatst 2 Augustus, 2018 Geplaatst 2 Augustus, 2018 Tja. Is gewoon super klote. Heb zelf ook schade aan m'n rio 4 door iemand tijdens parkeren. Natuurlijk niets gemeld, schade een kleine twee duizend euro. De week erop meteen een twee kanaals dashcam laten installeren bij fleetassist. Quote
Regulus_Regulus Geplaatst 2 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2018 Gelukkig hebben de veroorzakers zich in beide gevallen netjes gemeld. De eerste keer de buurvrouw, de tweede keer een rijschool... gelukkig voor de student was het geen examenrit 1 Quote
gvdijk23 Geplaatst 2 Augustus, 2018 Geplaatst 2 Augustus, 2018 Acht jaar Volvo gereden hiervoor, nooit een aanrijding gehad. Nu al met de Niro (2017) een aanrijding gehad. Vrachtwagen wilde op mijn rijstrook rijden . Gevolg twee nieuwe deuren... Quote
Moo Geplaatst 2 Augustus, 2018 Geplaatst 2 Augustus, 2018 Ik heb dit met al mijn auto's gehad. Gewoon domme pech. Toyota Corolla, 6x andere schade veroorzaakt aan mijn auto. Kia Stonic, net 3 weken oude, zie nu al een kras op mijn linker spiegel (terwijl ik ze altijd inklap). Quote
HansG Geplaatst 2 Augustus, 2018 Geplaatst 2 Augustus, 2018 8 uren geleden, Xmoo zei: Ik heb dit met al mijn auto's gehad. Gewoon domme pech. Toyota Corolla, 6x andere schade veroorzaakt aan mijn auto. Kia Stonic, net 3 weken oude, zie nu al een kras op mijn linker spiegel (terwijl ik ze altijd inklap). Bij mij ook op mijn Niro. Maar ik heb de dader gevonden!! Mijn dochter reed met haar fiets langs de ingeklapte spiegel. Zou ze afgeleid zijn door de glimmende lak? Quote
Regulus_Regulus Geplaatst 2 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 2 Augustus, 2018 Heel goed mogelijk, HansG. Quote
Moo Geplaatst 3 Augustus, 2018 Geplaatst 3 Augustus, 2018 9 hours ago, HansG said: Bij mij ook op mijn Niro. Maar ik heb de dader gevonden!! Mijn dochter reed met haar fiets langs de ingeklapte spiegel. Zou ze afgeleid zijn door de glimmende lak? Hahaha. Fiets zij toevallig ook wel eens in Oisterwijk of Eindhoven? Dan heb ik de dader ook gevonden Quote
HansG Geplaatst 3 Augustus, 2018 Geplaatst 3 Augustus, 2018 6 uren geleden, Xmoo zei: Hahaha. Fiets zij toevallig ook wel eens in Oisterwijk of Eindhoven? Dan heb ik de dader ook gevonden Dacht het niet. Is bijna 100 km ver. Maar je weet maar nooit met een dochter van 18. Pa, ik ga vissen. Gaat weg met de trein, maar kan gemakkelijk de fiets mee nemen. Het is een zwarte electrische Gazelle. Dus pas op. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.