MitchellMagentis Geplaatst 4 September, 2018 Geplaatst 4 September, 2018 Beste, Na nader onderzoek blijkt dat mijn stuurpomp versleten is en er luchtbelletjes ontstaan in de leidingen. Nu is mijn vraag of een stuurpomp van een ander model (lees: Rio etc.) ook past in een Magentis van 2001/2005. Mvg. Mitchell Quote
m van der pot Geplaatst 4 September, 2018 Geplaatst 4 September, 2018 Dit is een update van een eerder aangemaakt topic? Beter even verplaatsen lijkt me. Quote
MitchellMagentis Geplaatst 4 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2018 17 minuten geleden, m van der pot zei: Dit is een update van een eerder aangemaakt topic? Beter even verplaatsen lijkt me. Oke, en hoe/waar doe ik dat? Quote
m van der pot Geplaatst 4 September, 2018 Geplaatst 4 September, 2018 Oke, en hoe/waar doe ik dat?In je originele post Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.