Ga naar inhoud
Annemarie Soeteman

Kosten vervangen katalysator

Aanbevolen berichten

Onlangs brachten wij onze kia naar een erkende kia-dealer voor een apk. Tot onze schrik moest de katalysator vervangen worden. Volgens de dealer kost de katalysator 2100 euro. Wij vinden dat wel erg duur. Wat denken jullie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

wat is er mee aan de hand dan volgens de dealer ??

als je auto uit de garantie is kun je net zo goed een aftermarket katalysator er onder laten zetten dat scheeld je een hele hoop centjes 

typ je kenteken maar eens in op bijvoorbeeld  https://www.autodoc.nl/?gadw=1&gadw=1&gclid=CjwKCAjwxILdBRBqEiwAHL2R8_1fK0FHMhlwzLB_EdXLNbRiiPuib0xbrDBx2zhasPHOqGq3A8BByxoCViAQAvD_BwE

en zoek daar maar eens een katalysator op 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank voor de berichten! Het is een kia ceed sporty wagon. Ik geloof uit 2011. Bijna 200 000 op de km stand. Al lamg uit de garantie. Volgens de garage krijgen ze minder dure katalysators te vaak weer terug. Zij beweren dat dit de enige geschikte is...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, Annemarie Soeteman zei:

Dank voor de berichten! Het is een kia ceed sporty wagon. Ik geloof uit 2011. Bijna 200 000 op de km stand. Al lamg uit de garantie. Volgens de garage krijgen ze minder dure katalysators te vaak weer terug. Zij beweren dat dit de enige geschikte is...

ik snap dat ze dat zeggen je bent tenslotte een klant die geld in het laatje brengt die laat je niet zomaar gaan natuurlijk 

maar gelukig ben je vtij om te gaan en staan waar je wilt 

misschien eens een second opinion vragen ergens anders ??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen