Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wat is er mee aan de hand dan volgens de dealer ??

als je auto uit de garantie is kun je net zo goed een aftermarket katalysator er onder laten zetten dat scheeld je een hele hoop centjes 

typ je kenteken maar eens in op bijvoorbeeld  https://www.autodoc.nl/?gadw=1&gadw=1&gclid=CjwKCAjwxILdBRBqEiwAHL2R8_1fK0FHMhlwzLB_EdXLNbRiiPuib0xbrDBx2zhasPHOqGq3A8BByxoCViAQAvD_BwE

en zoek daar maar eens een katalysator op 

Geplaatst

Dank voor de berichten! Het is een kia ceed sporty wagon. Ik geloof uit 2011. Bijna 200 000 op de km stand. Al lamg uit de garantie. Volgens de garage krijgen ze minder dure katalysators te vaak weer terug. Zij beweren dat dit de enige geschikte is...

Geplaatst
4 uren geleden, Annemarie Soeteman zei:

Dank voor de berichten! Het is een kia ceed sporty wagon. Ik geloof uit 2011. Bijna 200 000 op de km stand. Al lamg uit de garantie. Volgens de garage krijgen ze minder dure katalysators te vaak weer terug. Zij beweren dat dit de enige geschikte is...

ik snap dat ze dat zeggen je bent tenslotte een klant die geld in het laatje brengt die laat je niet zomaar gaan natuurlijk 

maar gelukig ben je vtij om te gaan en staan waar je wilt 

misschien eens een second opinion vragen ergens anders ??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...