Annemarie Soeteman Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 Onlangs brachten wij onze kia naar een erkende kia-dealer voor een apk. Tot onze schrik moest de katalysator vervangen worden. Volgens de dealer kost de katalysator 2100 euro. Wij vinden dat wel erg duur. Wat denken jullie? Quote
m van der pot Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 Hoi Annemarie, om welk model, type en bouwjaar gaat het? Quote
xtra40 Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 wat is er mee aan de hand dan volgens de dealer ?? als je auto uit de garantie is kun je net zo goed een aftermarket katalysator er onder laten zetten dat scheeld je een hele hoop centjes typ je kenteken maar eens in op bijvoorbeeld https://www.autodoc.nl/?gadw=1&gadw=1&gclid=CjwKCAjwxILdBRBqEiwAHL2R8_1fK0FHMhlwzLB_EdXLNbRiiPuib0xbrDBx2zhasPHOqGq3A8BByxoCViAQAvD_BwE en zoek daar maar eens een katalysator op Quote
Annemarie Soeteman Geplaatst 19 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2018 Dank voor de berichten! Het is een kia ceed sporty wagon. Ik geloof uit 2011. Bijna 200 000 op de km stand. Al lamg uit de garantie. Volgens de garage krijgen ze minder dure katalysators te vaak weer terug. Zij beweren dat dit de enige geschikte is... Quote
xtra40 Geplaatst 19 September, 2018 Geplaatst 19 September, 2018 4 uren geleden, Annemarie Soeteman zei: Dank voor de berichten! Het is een kia ceed sporty wagon. Ik geloof uit 2011. Bijna 200 000 op de km stand. Al lamg uit de garantie. Volgens de garage krijgen ze minder dure katalysators te vaak weer terug. Zij beweren dat dit de enige geschikte is... ik snap dat ze dat zeggen je bent tenslotte een klant die geld in het laatje brengt die laat je niet zomaar gaan natuurlijk maar gelukig ben je vtij om te gaan en staan waar je wilt misschien eens een second opinion vragen ergens anders ?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.