Kia2811 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Ben ik de enigste die de lijnen van de Kia Rio 3 mooier vind dan de nieuwe 4... De 4 heeft een neus van een sacherijnig karper en de hogere achterkant maakt het van het zelfde.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
WMH70 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 De neus van de 4 vind ik wel mooier. Voor de rest is de 3 mooier in mijn optiek. Maakt de 3 net zoveel lawaai als de 4?Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2018 Rio 3 heeft iets agressief wat ik mis in de 4...Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Ben ik dan de enigste die ziet dat jij naar een foto van een kia serato aan het kijken bent en dat die niet lijkt op de rio 4 Ben ik de enigste die de lijnen van de Kia Rio 3 mooier vind dan de nieuwe 4... De 4 heeft een neus van een sacherijnig karper en de hogere achterkant maakt het van het zelfde.. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk 1 Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2018 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2018 Nieuwe poging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Rox Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Ik vind de rio 4 juist mooier en agressiever, persoonlijk houd ik meer van druk plaatwerk. 1 maal als leen auto de 3 meegekregen en die voelde benauwder aan, nog los van de achteruit waar ik me na 1x al aan ergerde. Ik vind de 3 wel iets hebben van de eerste generatie Opel Meriva en toen dat in mn hoofd zat ging het er niet meer uit Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2018 Het is natuurlijk persoonlijk maar druk plaatwerk is niet iets voor mij.. Al die hoeken en lijnen doet me denken aan de Transformers.Kawa motoren hebben dat ook...Ik hou van vierkant en strak...Door om heb ik nog steeds spijt van de verkoop van mijn 850r... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Ik vind deze eigenlijk net zo stoer Aleen rijd deze wel een stuk beter dan mijn vorige Quote
Beus Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Ik begrijp wel wat je bedoeld en ik ben het met je eens maar over smaak valt niet te twisten Quote
Joey-Rio Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Ik vind de 4 een stuk stijlvoller uitzien als de 3. De 3 was iets jeugdiger qua uitstraling door de rondere, zachtere vormgeving. Deze is volwassener en strakker. Quote
WMH70 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Is de Rio 3 wel voorzien van geluidsisolatie? Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk Quote
Kia2811 Geplaatst 8 Oktober, 2018 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2018 Het is meer een imitatie van een Peter Schreyer Audi copieVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Freaky Geplaatst 9 Oktober, 2018 Geplaatst 9 Oktober, 2018 Ben het er Zeker mee eens. De Rio 4 is een beetje suf en saai. Hij rijd prima en is maar m'n bedrijfsauto dus prima. Maar mis m'n oude 3 nog wel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.