Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
17 uur geleden, pjong zei:

OH, dat is jammer dat je het resultaat niet zo"n geweldige verandering vindt. Heb inderdaad ook het schuimrubber randje overgezet maar bij mij raakt de tweeter niet de binnenkant van het rooster? Vreemd, zo te zien heb je het zelfde gedaan dan ik met dit verschil dat jij langere schroeven hebt gebruikt maar dat heeft geen invloed op de gehele hoogte van ring en luidspreker samen. Vreemd.

Dat is idd vreemd.Ik heb er ook geen verklaring voor. Misschien dat ik die twee kunsttof randjes bovenop de tweeter weghaal om zo meer ruimte te creëren. Die zitten daar alleen maar voor de sier lijkt me.

Vind jij het geluid dan wel zoveel beter dan met de originele speakers?

• 2 weken later...
Geplaatst

Ja, het geluid is veel beter, warme bassen en vol geluid, ben nog steeds van plan om ze achter ook te vervangen. Raar dat het bij jou tegenvalt maar als de luidspreker bij jou het rooster raakt, zal dat zeker invloed hebben. Zou zeggen we moeten is bij elkaar komen luisteren, de afstand zal wel een probleem zijn. Hoop dat je het alsnog kan oplossen.

Geplaatst
6 uur geleden, pjong zei:

Ja, het geluid is veel beter, warme bassen en vol geluid, ben nog steeds van plan om ze achter ook te vervangen. Raar dat het bij jou tegenvalt maar als de luidspreker bij jou het rooster raakt, zal dat zeker invloed hebben. Zou zeggen we moeten is bij elkaar komen luisteren, de afstand zal wel een probleem zijn. Hoop dat je het alsnog kan oplossen.

Binnenkort, als ik tijd heb, ga ik de nieuwe speakers zeker aanpassen door die loze sierstrips op de tweeters te verwijderen.

Ben idd wel benieuwd hoe het bij jou in de auto klinkt. Ik ben afwisselend in Arnhem en Dordrecht aanwezig. Is dat in de buurt?

Geplaatst
Op ‎27‎-‎7‎-‎2019 om 22:57, Vince zei:

Binnenkort, als ik tijd heb, ga ik de nieuwe speakers zeker aanpassen door die loze sierstrips op de tweeters te verwijderen.

Ben idd wel benieuwd hoe het bij jou in de auto klinkt. Ik ben afwisselend in Arnhem en Dordrecht aanwezig. Is dat in de buurt?

Geplaatst

Ben zelf weleens in de buurt van Dordrecht (ongeveer 40 km) we kunnen best een keer afspreken hoor, bv bij Mc Donalds te Gravendeel (vlakbij Dordrecht ) de "loze sierstrips" zou daar zelf liever vanaf blijven. Misschien toch een optie. Altijd leuk om ervaringen uit te wisselen toch, als je naar Dordrecht ga, meld het even kunnen we misschien het een en ander kortsluiten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...