Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

AFLS zichtbaar (maar werkt niet)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Gisteren viel de zon blijkbaar dermate op het instrumentenpaneel toen ik aan het rijden was, dat ik plotseling een (uitgeschakeld) lampje zag van een optie : AFLS
Normaal gesproken staat dit voor Adaptive Front Lighting System, maar dit heeft de Niro niet. Wel apart dat ze blijkbaar een instrumentenpaneel gebruiken wat dus ongebruikte opties bevat.

Hij zit op ongeveer de plek waar de bovenste 4 staat, dus in de onderste rij iconen bovenin.
page_670.png

Iemand anders dit ook al opgevallen?

aangepast door JeroenV
Geplaatst

Zo gek is dat niet hoor
Het is duurder om tig soorten dachborden te maken alleen omdat er 1 lampje niet word gebruikt

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Geplaatst

Is het geen ALFS?
Automatic Lane Following System?

Verder eens met Xtra40; ik heb zelfs een benzine-auto gehad waarbij de wijzerplaat ook de iconen voor een Diesel had. De LEDs zaten er echter niet onder op de printplaat :-)

Geplaatst

Nee, er staat echt AFLS.
Je kunt het zien als de zo'n lekker van achter zo naar binnen schijnt, of misschien ook wel als je met je telefoon op het cluster schijnt.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...