JeroenV Geplaatst 10 December, 2018 Geplaatst 10 December, 2018 (aangepast) Gisteren viel de zon blijkbaar dermate op het instrumentenpaneel toen ik aan het rijden was, dat ik plotseling een (uitgeschakeld) lampje zag van een optie : AFLS Normaal gesproken staat dit voor Adaptive Front Lighting System, maar dit heeft de Niro niet. Wel apart dat ze blijkbaar een instrumentenpaneel gebruiken wat dus ongebruikte opties bevat. Hij zit op ongeveer de plek waar de bovenste 4 staat, dus in de onderste rij iconen bovenin. Iemand anders dit ook al opgevallen? 10 December, 2018 aangepast door JeroenV Quote
xtra40 Geplaatst 10 December, 2018 Geplaatst 10 December, 2018 Zo gek is dat niet hoor Het is duurder om tig soorten dachborden te maken alleen omdat er 1 lampje niet word gebruikt Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 December, 2018 Geplaatst 10 December, 2018 Is het geen ALFS?Automatic Lane Following System?Verder eens met Xtra40; ik heb zelfs een benzine-auto gehad waarbij de wijzerplaat ook de iconen voor een Diesel had. De LEDs zaten er echter niet onder op de printplaat Quote
JeroenV Geplaatst 11 December, 2018 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2018 Nee, er staat echt AFLS. Je kunt het zien als de zo'n lekker van achter zo naar binnen schijnt, of misschien ook wel als je met je telefoon op het cluster schijnt. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.