Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

laatste update navigatie

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Ik ben van plan een update van m'n (navigatie)kaarten bij de dealer te laten doen, doch wil ik graag even weten van wanneer de laatste update alweer dateerd. Ik wil vermijden nu te updaten en binnen 3 weken een nieuwe versie/updae daardoor te mislopen; of een update te doen van de kaaten die sowieso al gedateerd is van X-aantal jaren geleden..

Alvast bedankt.

Mvg,

Geplaatst

Laatste update is van februari 2018. De kaarten van deze update zijn van. september 2017.

Wss komt dus ergens in februari 2019 de nieuwe update uit met kaarten van september 2018.

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, Joey-Rio zei:

Laatste update is van februari 2018. De kaarten van deze update zijn van. september 2017.

Wss komt dus ergens in februari 2019 de nieuwe update uit met kaarten van september 2018.

De laatste kaartenupdate is 117 en dat betekent kaarten van het 1e kwartaal van 2017.
De nieuwe update komt in febr. / maart 2019 uit en zal dan de kaarten bevatten van het 1e of hooguit het 2e kwartaal van 2018.
Meestal lopen de kaarten 1 vol jaar achter.... helaas.

aangepast door Sharkster
Geplaatst
17 uren geleden, Joey-Rio zei:

@Sharkster als ik bij kaartgegevens kijk bij onze Rio staat er toch echt bij dat de kaartversie van 27 september 2017 is.

Dat is vreemd want KIA en Hyundai krijgen de nieuwe kaartupdates van dezelfde leverancier.
De laatste (lees: mees recent ) door KIA/Hyundai verstrekte versie  is 117E7AC  van de Generatie 1 (KIA_Gen1_2018) navi. apparatuur zie foto !
Dat is dus het 1e kwartaal van 2017.
Mogelijk heb jij een RIO-4 waar een nieuwer model (latere generatie) navi. apparaat in zit dan in een Sportage III of een Hyundai iX35

En daar heeft MrMaster helaas niets aan.... want die versie is dan niet compatible.

Navi update in 2018.jpg

• Like 1
  • 4 maanden later...
Geplaatst

Laatste nieuwe software/kaartupdate zou 2018220 zijn.

Te vinden op het net.

Ik heb deze software/kaartupdate nog niet kunnen testen.

Laat weten als ik nieuws heb over bedoelde soft/kaartupdate.

Geplaatst

Nieuwe software voor Navigatie en systeem module en firmware module.

Werkt feilloos

Gen 1 20181220 all soft Kia.

BOOTLOADER\
System\
20181220_All_Soft_Kia.md5
Aberaham.exe
Abraham.exe
dummy.mp3
lge.upgrade
upgrade
upgrade.lgu
upgrade_A.map
upgrade_B.map

Update duurt rond de 2 uur in totaal.

Te vinden op het net, voor KIA gen1, Gen2, Gen3, Gen4 en Gen5

Windows en Android files.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...