Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo,

Ik heb de auto nu een goede driekwartjaar en kwam er vorige week pas achter dat er een alarm op de auto lijkt te zitten.

Ik was in de auto aan het wachten (het regende) en had de deur met de sleutel op slot gedaan toen ik er nog in zat. Na een kwartiertje wou ik uitstappen met luid getoeter en knipperende alarmlichten tot gevolg.
Er zit wel een soort alarmsticker op de ramen, maar ik meende dat die er meestal opzitten voor de sier.  Maar ik heb klaarblijkelijk dus een alarm.

In de brochures of optielijst kom ik dit helemaal niet tegen.  Leuk dat het er op zit, maar nu wil ik eigenlijk ook weten wanneer het precies werkt (om de effectiviteit te beoordelen. (Gaat het alarm ook af als de ruit wordt ingeslagen, of gaat deze ook aan als je een paar keer aan een dichte autodeur staat te trekken.  Gaat het alarm af als de auto wordt weggesleept of teveel schud (door een aanrijding/botsing).

Iemand enige details? Anders moet ik dat maar eens bij de dealer navragen bij de eerste beurt.

Ik heb overigens de ExecutiveLine.

aangepast door OMEGA-ThundeR
  • 3 weken later...
Geplaatst

Ik ben hier ook per ongeluk achter gekomen op dezelfde manier. In mijn auto zitten (ook Executive) op slot doen en vervolgens auto deur openen.

Er zitten geen sensoren is, is puur en alleen op vanuit binnen openen van de deuren. Werkt volgens mij ook alleen maar als de auto gelocked wordt met de sleutel.

Geplaatst

Ach, een gratis alarm is gratis alarm.  Gaat er in ieder geval iets af als ze het ruitje intikken en de deur open willen doen :).  Moet binnenkort voor de eerste beurt, zal ik er eens naar gaan informeren.

Geplaatst
Gaat er in ieder geval iets af als ze het ruitje intikken en de deur open willen doen

Helaas klinkt er pas wat als ze de deur open doen.
Dus ruitje tikken en dan spullen door het gat pakken hoor je niks van...
  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 7-2-2019 om 21:14, Murcielaygo zei:

Helaas klinkt er pas wat als ze de deur open doen.
Dus ruitje tikken en dan spullen door het gat pakken hoor je niks van...

Daarom zeg ik ook '... en de deur open doen', in alle andere gevallen zal het niks doen nee :).  Die autoradio en airbag trekken ze niet even via het raam naar buiten, daar moet je echt even voor gaan zitten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...